Filmjes vertragen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Manuella23

Filmjes vertragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 14:24

Wie weet hoe ik mijn filmpjes in het vertraagd kan laten afspele?
Het gaat namelijk om springfilmpjes waarvan ik de houding beter wil zien maar daarvoor gaan ze te snel. En kan ik ze daarna dan ook nog in het vertraagd op internet zetten?

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 18:27

Bij Windows Media Player:

Afspelen » Afspeelsnelheid » Langzaam.

Eigenlijk niet zo moeilijk dus. Als je hem ook zo op internet wilt zetten zul je hem via een of ander videobewerkingsprogramma moeten bewerken. (Windows Movie Maker zit standaard op XP geloof ik, maar of dat daar ook mee gaat?)

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:40

Ja, met windows moviemaker gaat het.
Versnellen of vertragen, is niet zo moeilijk. Staat bij videoeffecten geloof ik.

Manuella23

Re: Filmjes vertragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 22:19

Met windows media player is hij bij mij heel hard in schokken, snel/traag/snel/traag
Ik heb ook nog Nero als programma op deze pc staan, weet misschien iemand of het hiermee beter gaat?

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 12:57

Ik zou het gewoon bewerken in movie maker en dan opslaan als 'nieuw' filmpje, maar dan de vertraagde versie dus. Heb ook een keer via Nero geprobeerd, maar dan ging hij alle bestanden afspelen in Nero en dat vond ik zwaar irritant.

In WMM is het gewoon het filmpje importeren, dan naar de tijdsbalk slepen en dan effecten aanklikken en zoeken naar vertragen en dan sleep je dat over het videobestandje, opslaan en klaar.