vraagje over frames bij website

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hesterv

vraagje over frames bij website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 16:01

Hey hoi,

Ik ben inmiddels al een best tijdje webmaster van onze ponyclub website (www.ponyclub-tallyho.nl) en zou dus nu nog even een leuke site bewerken. En ook met de nieuwe site wil ik graag weer met Frames werken zoals ik ook gedaan heb met onze ponyclub site. Maar waar ik ook zoek ik kan nergens frames instellen/invoegen. Ik kom er echt niet meer uit!! Wie kan mij helpen???? Waar haal ik die frames vandaan?? Onder het kopje Frames kan ik namelijk helemaal niks instellen

Groetjes!!

Dianta

Re: vraagje over frames bij website

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 16:41

Dreamweaver is een heel goed HTML-programma, misschien kan je dat gaan downloaden. Maar wat bedoel je met deze zin: "Onder het kopje Frames kan ik namelijk helemaal niks instellen"? Een HTML document kan je normaal altijd wijzigen, dus het zou gek zijn als dat bij jou niet gaat.

hesterv

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 18:46

Oh ik werk trouwens met Microsoft Frontpage, daarin heb je van die kopjes File / Edit/ Insert / Format (heb dus de engelse versie) en daar staat ook een kopje Frames bij. Ik kan er alleen niks mee... Weet even echt niet meer hoe ik nou zo'n framespagina gefikst heb. Begin me blond te voelen

hesterv

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 21:39

ok, heb het al gevonden

thnx voor de reactie