Ik opende daarjuist een topic op JPP. Achter de titel van het topic stond de naam van voor de naamsverandering nog, maar eenmaal geopend had de TS opeens een andere naam.
Ik denk dat je het niet helemaal snapt. Als je een forum opent, dan krijg je toch een lijst met de topics met daarachter de topicstarter? Nou, daar stond dus Bobbielover, maar toen ik het topic opende had de TS opeens een andere naam.
Luid en duidelijk Ik heb het originele topic ondertussen ook gevonden. Het lijkt erop dat oudere topics (die nog onder de oude gebruikersnaam geplaatst zijn, dus van voor de naamswijziging) in de index nog zichtbaar zijn met de vroegere namen. Vreemd, want ik heb het idee dat dit vroeger niet zo was. Zijn er behalve de 'verkeerde' index, verder nog problemen mee? Na het openen van het topic lijkt alles weer normaal te zijn.
Maar Oscar, ik ben na mijn naamsverandering eens gaan kijken in een oud topic of mijn naam bij de eerdere berichtjes ook meeveranderde, en daar stond/staat ook mijn huidige naam. Maar ik neem aan dat dat als 'normaal' wordt beschouwd?