Ik weet dat hier al topics over zijn geweest, tijd terug. Maar via de zoekfunctie kan ik niets vinden.
Ik heb een cd-rom: anky van grunsven riding star. Dit spel zou het niet doen op windows XP, maar als je bepaalde instellingen wijzigd, zou die het wel doen op XP en goed te spelen.
Als ik mijn cd in de speler doe, krijg ik een venstertje om te installeren, maar hier doet hij het al niet.
Ik kan jullie helaas niet helpen, maar oooh wat was ik verslaafd aan dat spel Volgens mij heb ik die wel nog op XP gespeeld; maar dat hij toen heel vaak vast hing & dat je sowieso niks kon opslaan. Ik zal eens aan mijn broer vragen hoe hij dat toen heeft geïnstalleerd. Ik zie hem waarschijnlijk deze kerst nog
ik heb het spel ook, maar m'n pa zei dat het dus niet op xp kon maar wel op windows 98 ofzoiets dus nu krijg ik ook zo'n soort programma ofzoiets erbij waardoor het wel kan ik zal het even vragen voor jullie dan weten jullie dat ook.
Ja dat is ook mijn verslaving geweest...Op de computer beneden hebben we windows 2000 en daar deed hij het ook al niet op. Ik heb van de week mijn eigen computer gekregen en mijn vader dacht dat het windows 89 was ik helemaal blij dat ik weer kon spelen....Heb ik windows 2000
balen Maar opde een of andere manier kan het draaien op XP! Onze buurjongen heeft dat een keertje voor mij gedaan. Tot we een virus kregen en alles eraf was Als ik hem spreek zal ik hem vragen hoe hij dat deed! Hij deed iets met Windows Verkenner, ofzo En er was geen spul voor nodig
Sja, ik heb 'm gewoon geïnstalleerd en hij deed het! Óf ik heb een of ander iets per ongeluk goed ingesteld, óf m'n versie windows is anders ofzo? Nee.. Ik heb serieus geen idee wat daarvan de oorzaak kan zijn!
Het is me ooit gelukt om hem op XP te laten draaien.....maar hij liep toen wel vaak vast en opslaan ging ook moeilijk Erg jammer, heb het al jaaaaren niet meer gespeelt, maar vroeger vond ik het toch wel erg leuk
Edit: Ik stopte net m'n cd in de computer, maar ik kan hem niet eens meer installeren
Laatst bijgewerkt door lindatje op 23-12-05 14:57, in het totaal 2 keer bewerkt
ooh! Heb zoveel uurtjes gespeeld met dat spel en toen kregen we n nieuwe comp (xp) en deed ie t niet meer. Ben m helaas kwijt dus ga nog maar s zoeken X