fijn hoor die hulp

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smurfje

fijn hoor die hulp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 10:33

zozo,

ik stel een vraag hier en er word een slot op gegooid.

dit komt omdat ze zich afvroegen sinds wanneer me huiswerk maak.
nou het komt omdat ik al drie weken aan het zoeken ben naar een schema en er niet aan kon komen.
toen zei iemand gister tegen mij: ga op bokt.nl kijken.
ik me aanmelden en kijken, niks te vinden. ik besluit snel nog even
een berichtje te plaatsen. dacht ik eindelijk geholpen te zijn. word er een slot op gegooid.
nou bedankt voor de hulp hoor.
ben nou nog geen steek verder.

groet van mij

bergkraai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 10:34

pff je zal je wel niet aan de regels hebben gehouden!

PaardenMeisJJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 10:35

Dat denk ik ook ja..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 10:36

Anoniem

Re: fijn hoor die hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 10:40

Ik heb je berichtje gelezen, ik denk dat het verkeerd is begrepen. Je doet misschien een school waar dit behandeld wordt, iets duidelijker had je moeten zijn.

Er zijn in het verleden genoeg nieuwe bokkers gekomen die rare vragen gingen stellen met het doel mensen belachelijk te maken of rare fantasietopics gingen openen waar mensen serieus op in gingen.

Je berichtje had overigens bij vraag maar raak of paardenpraat moeten staan. Forumzaken is meer dingen die met het forum te maken hebben, dus meer technische vragen omtrent bokt zelf.

Ik kan je niet verder helpen, maar er zijn wel dravereigenaren die op de drafbaan hun draver hebben lopen op bokt.

luxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 10:47

huiswerk topics mogen gewoon niet.

smurfje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 11:05

ach ja dus als ik niet had gezegd dat het voor school was hadden jullie me wel geholpen?? ik ben hier gewoon benieuwd naar. ik vind persoonlijk dat ik een duidelijke vraag stelde en om hulp vroeg. dit mag toch wel?? of mag je niet eens meer om hulp vragen?? maar goed
groet van mij

Anoniem

Re: fijn hoor die hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 11:11

Je mag wel een vraag stellen, maar ik denk dat het gedaan is om te behoeden dat anderen je huiswerk gaan maken. Er zijn genoeg vragen gesteld van vertalingen, vragen, scripties e.d. Als bokt de naam krijgt dat je je huiswerk op bokt kan zetten en dat je email volstroomt met antwoorden, denk ik dat er iets niet goed gaat. Zeker, als je niet had gezegd dat het huiswerk is, had je wellicht iets gehoord. Je weet nu de regel, ga je die omzeilen, moet je het zelf weten. Of je daar wat van leert, moet je ook zelf weten.

luxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 11:20

je mag best om hulp vragen, maar je huiswerk moet je zelf maken.
als je het anders ingepakt had, en had gevraagd naar een trainings schema voor je paard had het wel mogen blijven staan.
maarja, je had het voor de volgende dag nodig, dus hoe had je dat dan moeten brengen?
het is trouwens ook niet zo dat de mensen hier je niet zouden willen helpen, de bokkers zijn altijd uiterst behulpzaam, maar er gelden hier regels, en net zo goed als MSN-taal niet mag, mogen huiswerk topics ook niet, punt.
je komt op mij een beetje woest over, maar als jij je in het verkeer begeeft moet je je aan de verkeersregels houden, en op bokt is dat net zo.
je zult toch zeker wel snappen dat een forum zo groot als bokt niet zonder regels kan draaien?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 11:24

russel legt precies uit hoe het zit. Bokt is niet bedoeld als een forum om anderen je huiswerk te laten maken en het volledig ophoesten van een trainingsschema voor dravers valt daar IMO (en ik heb het op slot gezet) wel onder. Kom je met wat gerichte vragen waaruit blijkt dat je zelf al dingen hebt uitgezocht maar nog wat details mist, is het wat anders.

smurfje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 20:11

maar goed,
het is helemaal niet me bedoeling geweest om mijn huiswerk te laten maken of om iemand op stang te jagen maar. ik ken deze takt van training helemaal niet en hoopte dat iemand mij wat voorbeelden of informatie kon geven. via internet laten zo ook niks los. maar ja ik kijk wel verder.
groetjes van mij

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 21:29

Je kan toch alsnog wat tips van bokkers vragen? Je weet iig wat niet mag.

Dreamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 08:58

Er lopen best veel bokkers rond met dravers.
Mss even zoeken en om wat info pb-en?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 09:01

je hebt een foute naam smurfje..... smurfen worden hier extra in de gaten gehouden

smurfje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 13:46

hahaha
ja dat blijkt maar dat maakt niet uit. wie weet er misschien mensen met dravers??

Faniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 15:54

Ik zou zeggen zoek op internet een paar drafstallen en mail/bel ze gewoon.

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 15:56

wkoekoek op bokt heeft daar wel verstand van

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 15:57

Kan me voorstellen dat een draversstal niet meteen het achterste van zijn tong laat zien.
Idd, had je het anders aangepakt, had je reacties gekregen. Hulp vragen mag altijd, maar we moet niet verwachten dat we je huiswerk voor je gaan maken.

Buitenzorg heeft ook aan harddraverijen meegedaan, haar kun je ook mailen.

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 19:29

Wij gaan toch niet jouw huiswerk maken? naja
zelf weten dan wat je oordeelt

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 23:52

luxx schreef:
huiswerk topics mogen gewoon niet.

Ja dacht ik ook meteen aan.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 11:51

Er bestaat niet één trainingsschema. Voor geen enkele tak van sport, dus ook niet voor dravers.
Is het niet zo dat de bedoeling van dit huiswerk van je school is, dat je logisch nadenkend en het tot nu toe geleerde in de praktijk brengend, zelf moet bedenken hoe jij een draver zou trainen?

Dát lijkt mij nl een zinnige opdracht. Niet: hoe zoek ik standaardschema's op via internet - die niet bestaan.

ruitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:28

Er bestaan inderdaad geen standaard schema's .

Als je wat verder had gekeken dan je neus lang is had je hier op Bokt of wkoekoek, of mij, of promptertje, of mackie, of buitenzorg of nog wel anderen gevonden die je konden helpen . En als je op google het woord draver had ingetypt had je zelfs bij een draverforum terrecht gekomen waar je je vraag had kunnen stellen.

Vraag mij erg af of jij je opleiding gaat halen als je zo goed dingen opzoekt en dingen pas gaat zoeken de dag voordat je het moet inleveren

Heike
Mede-oprichtster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 23:26

En hier wordt weer om en standaart oplossing gevraagd. Dus ook een slotje. Ik denk dat het nu wel duidelijk is wat wel mag en wat niet.