Hoe men een avatar plaatst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Hoe men een avatar plaatst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 17:35

Op dit moment is het alleen mogelijk een avatar te plaatsen nadat je hem eerst op internet ge-uploaded hebt. Dat kun je doen b.v. via de site www.imageshack.us. Let op: De langste zijde van het plaatje mag niet groter zijn dan 60 pixels.

Je krijgt dan dit beeld:

Afbeelding

Je klikt dan op bladeren en zoekt op je eigen computer de afbeelding (wel juiste formaat 60x60 pixels) en daarna klik je op "host it"

Daarna krijg je het volgende te zien:
Afbeelding

Je klikt dan met je linkermuisknop de onderste regel aan en daarna klik je op de rechtermuisknop en kiest voor kopiëren.

Dan ga je op bokt via User Control Panel naar "mijn avatar en op het witte vakje klik je weer op je rechtermuisknop en kiest plakken. Dan nog even op "verzenden" en hatchekidee het is in orde.

Afbeelding

Voor een avatar welke al hier op het topic staat (gemaakt door de creatievelingen hier) geldt:

Hoe zet ik een bewegende of stilstaande avatar vanaf internet (bokt) op mijn profiel:

Je klikt met je rechtermuisknop op de afbeelding (waarvan de langste zijde niet groter mag zijn dan 60 pixels) en je selecteerd de URL.

Vervolgens klik je met de rechtermuisknop en kopieer je de URL.

Afbeelding

Dan ga je via Use Control Panel en via Profiel naar mijn avatar. Je klikt dan met je rechtermuisknop op het witte vlakje en dan met je linkermuisknop op "plakken" daarna op verzenden en je nieuwe avatar is een feit.

Afbeelding

Patty14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 17:41

Dit is wel makkelijk. Ik upload mijn avatars altijd bij tinypic en daar kan het gewoon.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:55

Wat heeft dit topic voor zin?
Ik bedoel, 't staat min of meer in de FAQ.
Niet dat het niet héél handig is, maar toch.

Mickey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:03

Er is een centraal avatartopic vandaar hier een slotje