Hulp gezocht met keuze uit webhosting voor site?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Hulp gezocht met keuze uit webhosting voor site?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 14:27

Tja titel is een beetje vaag maar ik wist niet hoe ik het anders moest forumuleren..
Ik ben me een beetje aan het oriënteren op het gebied van webhosting. Uit de vele keuze's van site's kwam ik uit bij drie die ik geselecteerd heb:
mijndomein.nl
internethost.nl
budgetwebhosting.nl

Je hebt bij vele de keuze uit 200 mb en 500 mb. Maar wat moet ik me daarbij voorstellen ongeveer een schatting van onder andere foto's die ik erop kan plaatsen?

Heeft iemand ervaring met een van deze site? Of heb je tips van site's voor webhosting die beter zijn?

Alvast bedankt!

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 17:15

Ik heb geen ervaring met de door jou genoemde websites, maar ik kan je vraag misschien wel beantwoorden.
Die 200 Mb en 500 Mb is de totale opslagruimte die je krijgt bij de hosting, dus dat zijn idd ook je plaatjes. Maar ook de webpagina's zelf en zo. Hoeveel je nodig hebt, hangt natuurlijk af van hoe groot je site is.

Ik zou trouwens niet alleen naar de Mb's kijken. Probeer ook in te schatten hoeveel mensen er straks op je site komen, anders heb je dadelijk een probleem met een teveel aan dataverkeer.

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 17:35

Ik heb mijndomein.nl normaal ben ik er super tevreden over maar ik heb een nieuw domein erbij waar ik nu 3 weken verder ben en nog steeds niet online kan zetten, ze zeggen dat je binnen 24 uur antwoord krijgt op een mail (wat normaal ook zo was) maar heb nu al (na anderhalve week) nog steeds geen antwoord.

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 17:50

Is er dan misschien niet iets mis gegaan bij het verzenden van de e-mail?

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 18:06

nee dat niet, het vorige mailtje wat ik stuurde kreeg ik ook pas 2 weken later antwoord op dus ze komen wel aan.
Wil nu graag een keer aan de slag met mn andere site maar soms doet ie het en dan ligt ie er weer uit terwijl ik met mn domein wat in mn onderschrift staat nooit problemen heb gehad. Maar ik zal één deze dagen wel weer een mail sturen..

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 18:57

Bedankt voor de reacties!

www.b-one.net heb ik ook positieve reacties over gehoord. Dat lijkt me ook een goede, duidelijke site met goede uitleg over de webhosting.

Bonny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 19:15

Ik ben ook op zoek naar een domeinnaam, niet met webruimte erbij, het gaat alleen om het adres, en niet zo duur.
'laatst heb ik een .be domeinnaam gratis geregistreerd, dat was toen een actie, maar goed ik woon niet in Belgie dus wil ook niet zon adres hebben dus het liefst wel .nl

wendy_unique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 23:25

Ik zit bij mijndomein. Ik heb niet veel te klagen Kon binnen 2 dagen al aan de slag!

Daihyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 00:19

Ik zit bij www.webreus.nl
Ook geen problemen, kon er snel mee aan de slag ( nou ja, iemand anders voor mij ), werkt vrij makkelijk volgens mij.

Diva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 00:23

ik heb een site bij www.topservers.nl en ben tot nu toe erg tevreden!!
Je kan direct na registratie je site online gooien op een voorlopig adres (gegevens krijg je automatisch per email). Je domeinnaam doet het pas nadat je betaling binnen is.

Annelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 23:25

Merens schreef:
Je kan direct na registratie je site online gooien op een voorlopig adres (gegevens krijg je automatisch per email). Je domeinnaam doet het pas nadat je betaling binnen is.

Ik heb me bij topservers aangemeld.
Ben er tot nu toe redelijk tevreden mee, ik kreeg heel snel de gegevens. Betaling had ik gisteren direct overgemaakt, alleen ik vind het jammer dat ik nog niet aan de slag kan..
Ik begrijp het nog niet echt allemaal, nadeel dat alles in het Engels is.. Dus ik weet niet echt hoe je moet starten..

Diva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 02:50

Annelou schreef:
Merens schreef:

Ik heb me bij topservers aangemeld.
Ben er tot nu toe redelijk tevreden mee, ik kreeg heel snel de gegevens. Betaling had ik gisteren direct overgemaakt, alleen ik vind het jammer dat ik nog niet aan de slag kan..
Ik begrijp het nog niet echt allemaal, nadeel dat alles in het Engels is.. Dus ik weet niet echt hoe je moet starten..

Wat snap je niet? Hoe je een website maakt? Of hoe je em upload?
Pb of mail me anders even, misschien kan ik je op weg helpen

Alwiene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 03:01

Je kan wel degelijk meteen aan de slag hoor (heb me ook van de week aangemeld) wel met een tijdelijk adres, pas als je betaald hebt heb je ook je .nl adres.

Je hebt een adres en ftp gegevens gekregen als het goed is.