Post niet meer kunnen editten/deleten......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Post niet meer kunnen editten/deleten......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 22:13

Ik heb een post geplaatst die ik na nog geen uur wilde wijzigen. Dat gaat dus niet, er is geen knophe "edit" of dat rode kruis om te wissen te vinden

Ik heb geTeMd maar ook daar nog geen reactie op gehad (nu al zeker 20 minuten geleden). Na mijn post is er niet meer gepost dus ik zou het bericht moeten kunnen verwijderen. Is er iets aan de hand ?

EvelijnS

Re: Post niet meer kunnen editten/deleten......

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 22:17

Dat is normaal.
Dat is bij alle gebruikers, om te zorgen dat de moderators ook nog wat te doen hebben denk ik. Nee, ik weet het niet. Maar het is in ieder gebal bij iedereen zo.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 22:28

Dat is echt niet zo. Normaal kun je tot 3 uur na posten je bericht wijzigen of weghalen TOTDAT er een antwoord op je post is. Ik kon al meteen na het plaatsen niks meer doen en baal er enorm van. Ook dat ik geen antwoord op mijn TEM heb gekregen

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 22:45

Soms verdwijnt dat als je van bokt af ben geweest. (is mijn ervaring )

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 23:23

Dat viel me pas ook al op. Er wordt altijd gezegd dat de 'edit' knop er vollop een uur blijft staan maar hij schijnt nogal haast te hebben, dat uur maakt hij bij mij zeker niet vol.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 23:26

Ik ben ook niet van bokt af geweest en heb nog steeds geen reactie van een moddie van bokt gehad naar aanleiding van mijn geTeM. Slechte zaak hoor! Je zou je post binnen DRIE uur nog kunnen wijzigen of wissen, nou, na een half uur kon ik dus al niks meer.
Dus geldt voor iedereen: opletten wat je post, proberen geen typefouten te maken of impulsieve reacties want je kunt niks meer wijzigen......

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 23:27

Het klopt dat posts (soms) geen 3 uur lang meer ge-edit kunnen worden. Hopelijk wordt dit snel weer hersteld, maar Bart is momenteel ontzettend druk, vandaar dat het op de "to do"-lijst staat.
Soxje, ik vind wel dat je een beetje overtrokken reageert.
Er komen per dag zeker 100 tems binnen en als je 20 minuten (!!!) moet wachten op een reactie is dat toch niet zo heel erg lang?

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 23:36

Het is wel lang Oscar als ik nu na nu inmiddels 2 UUR niks hebt gehoord! Die post kan niet meer verwijderd worden want dat kan alleen maar als er niet meer gepost is nà je bericht. Ik heb dus nog geen reactie op die TeM gehad en nou hoeft het ook niet meer want er zijn al 5 of 6 reacties geweest. Dus niks overtrokken mijns inziens.
Met andere woorden: ik heb nog helemaal geen reactie gehad op mijn geTEM dus ja, het duurt wel èrg lang. Bart is altijd druk heb ik het idee. Geeft niet maar haal dan ook uit FAQ weg dat je binnen 3 uur je post kan editten of verwijderen. Want dit klopt gewoon niet (meer).

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 23:49

Soxje, kijk even in je inbox of in je e-mail want ik heb je al een tijd geleden een reactie gegeven.
Ik heb je nl. gevraagd om de gewenste tekst even naar mij te pb-en zodat ik het voor je aan kan passen.
Je hebt gelijk voor wat betreft het editen van posts.
De meeste gebruikers zijn daarvan op de hoogte omdat er al redelijk wat topics over geopend zijn op FZ.
Hopelijk wordt het snel verholpen, meer kan ik niet voor je doen.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 23:58

Oscar, sorry maar kan geen email van je vinden.
Ik zal de tekst alsnog naar je peebeejen (als me dat lukt als bejaarde). Ik zal aangeven wat eruit moet.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 23:59

Da's goed
Ik zie het wel verschijnen

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 00:03

Is verzonden