Foto van een DVD

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Foto van een DVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 21:20

Ik heb een DVD in mijn Windows Media Player.... nu probeer ik daar afdrukken van te maken dmv printscreen en te openen in Paint Shop Pro , dit lukt helaas niet.............

Heb het ook geprobeerd in Word maar ook daar lukt het niet. Ik krijg wel een afdruk van mijn printscreen maar niet van het gedeelte waar de videostaat. daar heb ik een doorzichtig vlak...... iemand nog ideeen???

Guinevere

Re: Foto van een DVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:56

Ik weet dat als je video rechtstreeks wil opnemen van je beeldscherm je soms de instellingen moet veranderen, misschien helpt dat voor jou ook.

Ga naar Control Panel --> Display --> Settings --> Advanced --> Troubleshoot --> schakel dan de Hardware Acceleration uit (door het helemaal naar links te schuiven "none").

Hmm ik weet niet meer hoe alles in de NL versie heet, misschien; Configuratiescherm --> Beeldscherm --> Instellingen --> Geavanceerd --> Problemen oplossing --> Hardware versnelling (naar links "geen/uit").

Ik weet niet of het hierbij ook lukt, maar je kan het altijd proberen. Niet vergeten weer terug te zetten anders blijft hij sloom.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 09:36

Screenshots van een video maken kan alleen van niet-gecomprimeerde bestanden. Van MPEG4 lukt het dus niet, AVI bestanden lukt wel.

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 17:53

Dit probleem heb ik ook als ik clips afspeel ofzo. Ik zou graag shots daarvan willen hebben maar dat wil gewoon niet!!
* Blijft fdit topic volgen.

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 13:28

Weet je zeker dat er geen copyrightsbescherming o.i.d. opzit? Wie weet blokkeren ze zoiets of zo om kopiëren te voorkomen.