aparte rubriek voor gezochte paarden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

baroen

aparte rubriek voor gezochte paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 07:14

ik weet dat er een centraal topic is in vraag maar raak, over gezochte paarden en pony's... prima uiteraard, maar... zou dit in vraag maar raak niet gewoon een aparte rubriek kunnen zijn? ( of in algemeen of.. ) ik snap wel waarom dit zo is... maar ik vind het wat onoverzichtelijk... het is toch juist fijn om ook een foto ervan neer te zetten? er zijn zoveel topics op bokt, die imo wat onzin zijn op een paarden forum, en ik vind juist zo'n rubriek wel nuttig...het kan nl ook zijn dat je door een reactie van iemand anders zelf op een idee komt, of dat wanneer je een foto ziet, je er later achterkomt welk paard ze bedoelen... dan is het helemaal terug zoeken in het topic niet handig....
Laatst bijgewerkt door Karin op 12-12-05 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt

smurf1988

Re: vraagje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 07:29

wel goed idee hoor, maar kun je daar beter niet een moderator voor pben?

baroen

Re: vraagje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 07:43

knolliepower schreef:
wel goed idee hoor, maar kun je daar beter niet een moderator voor pben?

hoezo? dit is toch een vraag voor in forum zaken? dat ook andere kunnen zeggen of ze het wat vinden? het kan zijn dat ik het alleen maar handig en prettig vind, en dat er mensen op reageren van nah nee liever niet... dan weet ik dat.. en dan weten ook de modjes dat.. hoezo zou dat dan prive aan een mod moeten nu?

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 11:33

Baroen, ik ben het met je eens dat dit niet de meest ideale opzet is.
Vroeger (voor het bestaan van het centrale topic) werden alle oproepen als losse topics geopend.
Aan de ene kant had dat een groot voordeel (elk topic kwam onder de aandacht), de keerzijde van de medaille was dat het halve forum vol stond met oproepen voor gezochte paarden.
Er is een oplossing bedacht en die gaat er op termijn ook komen.
Dan moet je denken aan een soort subforum waarin oproepen geplaatst kunnen gaan worden.
Wanneer het er gaat komen is nog niet helemaal duidelijk, maar het komt er op termijn wel

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 11:40

Oscar schreef:
Baroen, ik ben het met je eens dat dit niet de meest ideale opzet is.
Vroeger (voor het bestaan van het centrale topic) werden alle oproepen als losse topics geopend.
Aan de ene kant had dat een groot voordeel (elk topic kwam onder de aandacht), de keerzijde van de medaille was dat het halve forum vol stond met oproepen voor gezochte paarden.
Er is een oplossing bedacht en die gaat er op termijn ook komen.
Dan moet je denken aan een soort subforum waarin oproepen geplaatst kunnen gaan worden.
Wanneer het er gaat komen is nog niet helemaal duidelijk, maar het komt er op termijn wel

okeej maar idd overal en nergens is geen optie.. dat snap ik, dat het in 1 topic, of een draadje gepost word vind ik logisch, maar dan wel dat je apart je vraag kunt stellen, net zoals in bv te koop... enne, je kunt het gewoon proberen, ( ik geloof dat het ook niet zo overloopt met posts) werkt het niet? oke weer terug veranderen...

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 11:43

Ik vat um niet
In het sticky topic kun je toch gewoon zelf een apart bericht plaatsen?

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 11:50

Oscar schreef:
Ik vat um niet
In het sticky topic kun je toch gewoon zelf een apart bericht plaatsen?

ja, uh.. ojee.. hahah er is nu toch een centraal topic? dus onder 1 topic zeg maar, waar je oproepen kunt plaatsen? alles onder elkaar? je kunt er geen foto kwijt , je kunt er niet reageren... dit zou imo ook gewoon een rubriek kunnen worden... dat wanneer men op zoek is naar een paard of pony , ze gewoon zelf een onderwerp in die rubriek kunnen neer zetten ( en dat er dus ook op gereageerd kan worden...)

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:43

Oke, ik begrijp wat je bedoelt
Maar het klopt niet hoor
Nu kun je in het centrale topic op VMR ook al een apart bericht posten met daarbij foto's.
Het is nl. geen gesloten topic.

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 02:46

Oscar schreef:
Oke, ik begrijp wat je bedoelt
Maar het klopt niet hoor
Nu kun je in het centrale topic op VMR ook al een apart bericht posten met daarbij foto's.
Het is nl. geen gesloten topic.

hmm die snap ik dan weer niet

het is toch een verzameltopic? en er staat toch dat er geen foto's bij kunnen en dat men via pb kan reageren?