Ik had van de week een advertentie bij te koop gezien met voederwortelen of wortelen te koop aangeboden. Vanaf 200 kg werd het thuis bezorgt. In omgeving Zeeland, Brabant en... Nu kan ik dat hele topic niet meer vinden... Is hij misschien verwijderd of kijk ik er gewoon overheen?
Het kan naar een ander forum zijn verplaatst. heb je zelf in dat topic gereageerd of weet je wie de TS was?
Nee. Na overleg met mijn man besloten we om even te proberen te bellen voor enkele vragen. Maar toen kon ik het hele topic niet meer vinden. Ik weet ook zo één twee niet wie de TS is geweest...
Hoi iedereen ik had van de week een topic gezien en de titel weet ik niet precies maar het was een vraag met of er nog jongens waren die paardrijden. ik wou daar graag reageren maar toen lukte me dat niet en nu kan ik um niet meer vinden. Als iemand de link weet Wil diegene mij de link in een pb sturen alvast bedankt
nee dat is het juist wou andwoorden maar toen riep me moeder net. en dan komt me broer klikt alles weg ken je vast wel naja toen was ik het topic kwijt en had nog niet geandwoord om*