Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:Ik ben tot op nu heel beleefd geweest
MissHIS schreef:Pffffffffffffff...........sommige mensen zijn zó dom he!!
MissHIS schreef:Gezellig, bezoek van de dames Kiwiko en Krisje.KiWiKo schreef:naja de dingen die hier gezegd zijn zijn lekker volwassen![]()
![]()
Ja JIJ bent lekker volwassen met dat achterlijke, hersenloze gezwets van je.
Libke: ja inderdaad! Een enorm grote mond over hoe het allemaal hoort, en dan zie je rijfoto's op zo'n achterlijke haflinger (waar ze ook nog van af valt geloof ik, heeft ze die bodyprotector toch voor niks om).... pffff ik zou me de paasei schamen.
Libke: ik heb een aantal Vancouver veulens gezien dit jaar en ik kan beslist niet spreken over een uniforme collectie. Ben er zelf niet zo weg van, heb een aantal hele tere beestjes gezien. Ook wat aan de kleine kant.
Volgens mij ging die opmerking van StrontKiwiko (over de rijstijl) niet over jou maar over Pipo. Belachelijk natuurlijk, maar die "betrouwbare bron" heeft mij dergelijke onzin ook wel eens verteld. Maar ach...nu we foto's hebben gezien van die hark zelf te paard, zou mij zo'n opmerking echt hélemaal niets kunnen schelen. Ik bedoel; kom wie zegt het...het is Kiwiko
KiWiKo schreef:oa uitspraken als dit heb ik vanochtend al over getemt..........
KiWiKo schreef:joh nu ga ik zeggen wat ik al die tijd al tegen je heb willen zeggen![]()
![]()
![]()
jij vieze vuile takketrol, wie denk jij wel dat je bent joh, met je grote pleuris bek......... kom voor me staan en zeg hetzelfde nog maar een keertje.........