dot.tk site aanmaken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elanor

dot.tk site aanmaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 21:46

Ik wil dit dus eigenlijk wel eens doen. Nu ben ik niet zo´n ontzettend computergenie, dus heb ik een paar vraagjes. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Als ik een gratis site wil maken, moet ik dan al een site hebben? Of is dat niet nodig? Er staat namelijk in de handleiding (die ik braaf doorlees en half snap):
Citaat:
Om je FREEDOMAIN.TK te kunnen gebruiken moet je ergens op het Internet een bestaande webpagina, website of homepage hebben. Je webpagina moet wel actief zijn, inhoud hebben en bereikbaar zijn voor de rest van de wereld zodat je Dot TK adres ernaar kan verwijzen. Het internetadres mag 63 tekens lang zijn. Elke Internetgebruiker die naar je Dot TK adres surft zal dan automatisch worden doorgelinkt naar het websiteadres of het internetadres dat je geregistreerd hebt. Je kunt altijd je internetadres veranderen om je gebruikers naar een andere website of -pagina door te linken.

Alvast bedankt!

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 02:34

voor een tk site moet je inderdaad eerst een site al hebben waarvan je de domeinnaam kan afkorten. bv een site bij freewebs is normaal www.freewebs.com/quarterh0rse maar als je je dan aanmeld bij tk kan je dr www.quarterh0rse.tk van maken bv
wel krijg je zo een extra popup en reclame bij dat is het nadeel ervan

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:53

Je kunt een website maken, zoals Qh al zei.
Ik heb geocities.

Eerst dus ergens een site aanmaken, die link kopiëren, en dan .tk aanmaken.
(ik heb dus http://www.aboutroosje.tk, en daar heb ik een gastenboek bij. )