bokt concert agenda!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmeralda

bokt concert agenda!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 10:39

Zou daar animo voor zijn??
Er staan hier regelmatig vragen ect. over concerten. Het lijkt me leuk als we een concert agenda krijgen. Misschien kan het bij de subforums ofzo. Wat denken jullie?? Ik heb deze vraag al eens voorgelegt aan en mod. maar heb daar als reactie opgekregen , we zullen het overleggen. Deze mail is al van erg lange tijd geleden. Dus doe ik het maar aan jullie voorleggen . En komt het er als nog

Anoniem

Re: bokt concert agenda!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:09

Op internet zijn al zoveel concert agenda's te vinden. Ik denk dat het een beetje overbodig is.

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:14

opzich is het leuk om te weten waar de bokkers heen gaan..
maar aan de andere kant, het is natuurlijk wel een paardenforum, en niet een muziekforum.
Ik bedoel, ben zelf ook concertganger hoor, absoluut, maar voor (de meeste van mn) muziekpraatjes ga ik niet naar bokt toe...

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:17

Ik ga zelf ook regelmatig naar concerten toe maar mij lijkt het niet echt nodig aangezien je dr zat op internet heb. Voor meetings is het ook niet handig aangezien ik niet iemand tussen 50.000 man kan zoeken hoor

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:44

Ik denk niet dat het heel erg handig is. Er zijn al verschillede concert agenda's op internet te vinden. Zo wordt bokt denk ik alleen maar chaotischer.

Hoort dit trouwens niet bij FZ?
Ik zal even TeMen.

Tessebes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:59

Aan de andere kant vind ik het wel een goed idee, ik loop af en toe tegen het probleem aan dat ik wel naar een concert wil, maar niemand kan vinden die dezelfde muzieksmaak heeft. Tja... dan ga ik dus niet, best jammer.

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 12:01

Ik vind het een goed idee, makkelijke bokmeetings !

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 12:11

er zijn idd zat concertagenda,s op internet te vinden. Maar soms vind je niet wat je zoekt of zit je juist verkeerd te kijken ofzo. En wie weet zijn hier wel mensen die net effe die ene tip weten, waar je het wel kan vinden. En dat bokt een paardenforum is, okey, maar bij algemeen en nog een paard onderwerpen, daar komt ook geen paard in voor hoor. En meetings word idd een beetje erg moeilijk ja. Maar goed, je kan het niet overal mee eens zijn. Er zijn hier nog wel meer forum die ik onnodig vind, maar dat is gelukkig ieders zijn eige mening .
(moch je je eige aangesproken voelen ect. hoeft niet, want ik bedoel het in het algemeen!)

Faline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 12:26

Ik vind het ook wel een leuk idee. Niet dat een concertagenda nou zo nodig is, omdat die overal op het net wel te vinden zijn, maar meer om te kijken of er nog bokkers naar bepaalde concerten of evenementen gaan.
Misschien is een centraal topic een idee?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:17

Tessebes schreef:
Aan de andere kant vind ik het wel een goed idee, ik loop af en toe tegen het probleem aan dat ik wel naar een concert wil, maar niemand kan vinden die dezelfde muzieksmaak heeft. Tja... dan ga ik dus niet, best jammer.

Maar ben je niet bang dat je dan een beetje een dating site krijgt?

Tessebes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:23

Sorane schreef:
Maar ben je niet bang dat je dan een beetje een dating site krijgt?

Nee absoluut niet, het wordt toch gewoon een onderdeel van dit forum als het doorgaat. Misschien interessant om het in een gedeelte te doen waar je na zoveel berichten in kan posten net als de slowchat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:29

Om mensen te vinden is het inderdaad leuk, maar ik denk dat je wel een restrictie erop moet zetten omdat je anders van die ranzige mannetjes krijgt die hier even snel een date denken te scoren.

Muizje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:34

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:01

Sorane schreef:
Om mensen te vinden is het inderdaad leuk, maar ik denk dat je wel een restrictie erop moet zetten omdat je anders van die ranzige mannetjes krijgt die hier even snel een date denken te scoren.

Ja uiteraard, die idioten blijf je altijd houden.

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 19:03

--> FZ.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 01:03

moah, dan moet je dalijk voor alles een appart iets gaan maken. voor de bokkers die van auto´s houden bv. iets enz enz enz. ik geloof dat bokt over paarden ging

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:36

opzich een leuk idee, maar denk dat je weinig succes hebt.
Er zijn genoeg concert agenda's te vinden op I-net.