Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elles schreef:Ik heb je topic even verplaatst naar FZ
Netjes is het natuurlijk niet, maar als het een algemene avatar is, dus eentje die iedereen zo van internet kan halen, kun je weinig anders doen dan vragen of ze een andere willen kiezen.
Als iemand anders met de foto van jouw eigen paard/gezicht/vriend er vandoor gaat, vind ik dat echt niet kunnen.
missnynke schreef:als je die zelf genomen hebt, de foto, dan vind ik best dat je kunt vragen of ze een andere neemt....
WildWings schreef:Je ziet het vaak. Ik heb een tijd terug een avatar zelf gemaakt, met paint en animation shop, die ik nu al in andermans profiel, als andermans avatar en zelfs op internet ben tegengekomen
Met een foto vind ik het al helemaal niet kunnen, een persoonlijke foto o.i.d.. Een ander heeft toch zeker niets met jouw paard te maken?
kristie schreef:Het kan natuurlijk gebeuren dat iemand de zelfde avater heeft als jou {als je dus een gewone hebt he, geen ' eigen' foto oid} dan zal ik gewoon een pb sturen, en vragen wie er een ander zou nemen.
En anders een gevecht organiseren om het uit te vechten.
Sani schreef:En als het een ava is, die iemand anders voor jouw heeft aangepast?
Er is nu namelijk een nieuweling op bokt, die precies dezelfde ava als mij heeftTerwijl ik deze door iemand heb laten veranderen tot een knipperende. heb de persoon in kwestie al wel gepbt.... maar toch
Mlies schreef:Tja, ik probeer altijd iets te hebben wat een ander niet heeft. [Mijn geliefde stopbord <3]
Heb nu deze, heb 'm nog niet bij iemand anders gezien, en als er toch iemand anders is die deze al langer heeft, dan zoek ik wel weer een andere.