Dus iemand ervaringen met Dell?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) nog meegedaan aan het pc-prive project.
daffodil schreef:Wij kregen m ook zo'n twee weken na de betaling binnen, maar soms kan het sneller! Wel zorgen dat je betaling echt overgemaakt is met de juiste nummers erbij, want anders kunnen ze m niet terugvinden.
Overigens kun je ze gewoon bellen hoor, dan kunnen ze zien of je betaling al verwerkt is, dat kan schelen!
ben van mezelf nogal ongeduldig
Volgens hen was het betalen al wel verwerkt maar tussen de datum van betaling en levering hebben ze maar 5 dagen gerekent?
. spokey schreef:Dat weet ik niet meer weet alleen dat al 3x de schijf gecrashed is.
had je er nog garantie op? Cayenne schreef:spokey schreef:Dat weet ik niet meer weet alleen dat al 3x de schijf gecrashed is.
had je er nog garantie op?
.
mango schreef:Ik heb mn laptop bij Dell besteld binnen een paar dagen thuis nu 2 jaar later nog steeds veel plezier ervan!! ff afkloppen nooit problemen met dat ding!!
je kan hem ook volgen op hun site met track & trace de computer van mij werd vanuit Limerick, ierland verstuurd. zag je hem de vrachtwagen in gaan de boot op enz enz erg leuk binnen een paar dagen ik denk 4 of 5 ofzo stond ie thuis dus ff geduld hij komt echt wel en alles is al geinstalleert dus inpluggen en computeren heel relaxt!!
super computer!!