Dus iemand ervaringen met Dell?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Wij kregen m ook zo'n twee weken na de betaling binnen, maar soms kan het sneller! Wel zorgen dat je betaling echt overgemaakt is met de juiste nummers erbij, want anders kunnen ze m niet terugvinden.
Overigens kun je ze gewoon bellen hoor, dan kunnen ze zien of je betaling al verwerkt is, dat kan schelen!
spokey schreef:Dat weet ik niet meer weet alleen dat al 3x de schijf gecrashed is.
Cayenne schreef:spokey schreef:Dat weet ik niet meer weet alleen dat al 3x de schijf gecrashed is.
had je er nog garantie op?
mango schreef:Ik heb mn laptop bij Dell besteld binnen een paar dagen thuis nu 2 jaar later nog steeds veel plezier ervan!! ff afkloppen nooit problemen met dat ding!!
je kan hem ook volgen op hun site met track & trace de computer van mij werd vanuit Limerick, ierland verstuurd. zag je hem de vrachtwagen in gaan de boot op enz enz erg leuk binnen een paar dagen ik denk 4 of 5 ofzo stond ie thuis dus ff geduld hij komt echt wel en alles is al geinstalleert dus inpluggen en computeren heel relaxt!!
super computer!!