Echt heel vreemd. Mijn computer loopt net vast, wat nooit gebeurd. Ik zet hem uit met het knopje, start weer op. Hierna wil ik onder mijn account aanmelden, geeft de computer een melding dat er een fout is opgetreden en dat hij gaat aanmelden onder een 'veilig' account. (niet de veilige modus)
En wat er nu gebeurd: ál mijn bestanden, muziek-foto's, écht ALLES, WEG. Dat kán toch niet?
gewoon nog een keertje opnieuw opstarten dan is die veilige modus als het goed weg... windows springt op de veilige modus na een ernstige fout... en als je windows afsluit en opnieuw opstart dan is het als het goed is weer normaal
Echt heel vreemd, volgens mij is dit een virus wat rondzwerft, ik had namelijk hetzelfde probleem, mijn moeder een paar uur na mij ook. Ik heb een admin login, hij gaf aan dat hij niet meer in mijn account kon en ik kreeg een gast-account ofzo, ik kon gelukkig via dat account nog wel in "documenten van Lenke" (wat dus normaal mijn documenten hoort te zijn" Deze map hebben we gekopieerd en even een back-up van gemaakt voor de zekerheid. Daarna hebben we systeemherstel toegepast naar een week terug ofzo, en toen was alles weer zo goed als de oude.