Tips voor een site

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mango_

Tips voor een site

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 16:22

Hallo Bokkers. Sinds kort help ik iemand met het beheer van een site! Nu ga ik een pagina maken met tips voor het zoeken van een verzorgpony! Nu moet ik alleen nog goede en bruikbare tips hebben! Dus heb je een goede tip voor het zoeken van een verzorgpony zet hem dan alsjeblieft hier neer

Gaby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 17:50

* Wees eerlijk in wat je wel of niet kunt en ben bereid te leren
* Ga alleen voor een verzorgpony als je hem ook wil verzorgen als je hoofdpijn hebt, het regent of als je even geen zin hebt
* als je e-mailt, probeer dan de schrijfwijze van een normale, licht officiele brief aan te houden. Met MSN-taal wordt je niet serieus genomen, dan kun je beter beleefd zijn.
* Kijk regelmatig naar advertenties op marktplaats, in ruitersportzaken en op manege's. In supermarkten hangen soms ook advertenties waarin naar een verzorgster/bijrijdster wordt gevraagd.
* Vraag aan iemand met een verzorgpony hoe hij/zij eraan is gekomen.
* Houd je negatieve punten in de gaten (slordig, etc) en ben bereid eraan te werken.

Verder heb ik even geen inspiratie.

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 17:51

Gaby schreef:
* Wees eerlijk in wat je wel of niet kunt en ben bereid te leren
* Ga alleen voor een verzorgpony als je hem ook wil verzorgen als je hoofdpijn hebt, het regent of als je even geen zin hebt
* als je e-mailt, probeer dan de schrijfwijze van een normale, licht officiele brief aan te houden. Met MSN-taal wordt je niet serieus genomen, dan kun je beter beleefd zijn.
* Kijk regelmatig naar advertenties op marktplaats, in ruitersportzaken en op manege's. In supermarkten hangen soms ook advertenties waarin naar een verzorgster/bijrijdster wordt gevraagd.
* Vraag aan iemand met een verzorgpony hoe hij/zij eraan is gekomen.
* Houd je negatieve punten in de gaten (slordig, etc) en ben bereid eraan te werken.

Verder heb ik even geen inspiratie.

Heel erg bedankt! Hier heb ik zeker wel wat aan!