Het moderator "team"..?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diddles

Het moderator "team"..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 23:40

Wat kan eraan het feit gedaan worden, dat de ene moderator iets wel roestaat en de andere sluit onmiddelijk het topic..?

En waar komt de naam "Moderator Team" vandaan, want is er daadwerkelijk wel goed overleg tussrn deze "Cop Bokkers"..?

Moderatoirs ik start dit topic niet als oorlogs daad, maar wil wel eens wat meer weten van onder andere de mening van andere Bokkers en natuurlijk jullie zelf.

StalDoorstap

Re: Het moderator "team"..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:45

Ik denk dat t net is als in t normale leven.
De ene mens kan meer hebben van iemand anders als een andere.

En de Modjes zullen elkaar niet gauw afvallen,dus wat dat betreft is t een team!

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:53

Binko, heb je een concreet topic als voorbeeld?

De moderators modereren met de boktregels in hun achterhoofd. Natuurlijk zullen er verschillen in zijn, maar dit proberen we door onderling overleg zoveel mogelijk te vermijden.

Ik zie ons niet als "Cop Bokkers", maar meer als Bokkers die het forum proberen te structureren en vorm te geven en het zo leefbaar te houden.

Moderator Team? Waar die naam vandaan komt? Ik heb geen idee . "De Moderators" had ook gekunt.

Er is overigens wel degelijk overleg, maar niet over elke beslissing die een individuele moderator neemt op zijn/haar subforum of nav TeM's. Overleg gaat meer over zaken als het aanpassen van het beleid, het geven van een OW, het onderzoeken van een schaduw. Dat soort zaken.

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:58

O, ik zie het al. Het is naar aanleiding van dit topic viewtopic.php?f=25&t=493963&hilit=. Daar is al herhaaldelijk uitgelegd wat de regels zijn en waarom bepaalde besluiten genomen zijn.

Ik zet dit topic op slot.