Bokt gewoon niet meer te doen sinds update...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bokt gewoon niet meer te doen sinds update...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:18

Sinds de eennalaatste update van Bokt had ik af en toe het probleem dat ik als ik me inlogde, ik het scherm kreeg met de mededeling dat ik was ingelogd, waarna ik weer oningelogd bij het inlogscherm kwam te staan. Dat herhaalde zich een keer of vijf en dan probeerde ik het maar op een andere computer.

Sinds de nieuwste update is het gewoon bijna niet meer te doen om berichten te plaatsen op Bokt, aangezien ik nog steeds dat inlogprobleem heb (op 4 verschillende computers (Apples) trouwens) en dat nu gecombineerd is met een volledige ongevoeligheid van het scherm. Als ik van de voorpagina naar de index van Bokt ga waar alle fora onder elkaar staan opgesomd, kan ik wel op het Bokt logo en de daaromheen liggende links klikken, maar niets van de linksnaar de fora eronder. Ik hamer dan net zo lang op 'refresh' tot het dat wel doet, maar dat duurt nu gemiddeld 8 keer refreshen. En dan kom ik wel op het forum waar ik wil zijn (in dit geval FZ), en dan begint het hele liedje opnieuw: Bokt-logo en de rest van de header is toegankelijk, de rest van de links onder het kopje 'Forumzaken' niet, dus de topics en functies zoals 'plaats nieuw onderwerp' niet. Dat is flink balen, want voordat ik dit berichtje kon typen, heb ik dus 3x8 keer mijn scherm moeten verversen voordat ik verder kon.

Als je dat dan combineert met het feit dat ik de helft van de tijd gewoon niet kan inloggen, dan snap je dat mijn agressielevel als ik al op Bokt kan komen, steeds hoger wordt en mijn Zen gevoel steeds lager... Maar het is echt vreselijk irritant. Is dit een bekend probleem en zijn er meer mensen met deze problemen (of kunnen die uberhaupt niet bij FZ en dit topic komen door die problemen?) of ben ik de enige....

Kristie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:37

Arme jij Bij mij doet bokt het juist erg goed sinds de update, het gaat allemaal wat sneller en alles doet het 'gewoon'.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:59

Zucht...

Het schijnt dat dit nog slechts het begin is, want ik wil even melden (na 20 keer proberen dit topic te bereiken) dat er een nieuwe ontwikkeling is: Als ik op 'refresh' druk krijg ik nu 1 op de 5 keer het scherm 'Het forum dat u zoekt bestaat niet', waarna ik weer terug moet zien te komen naar de hoofdpagina en opnieuw het forum binnen moet, daar weer een keer of 8 moet verversen tot ik bij het topic kan, dat ik 7 keer moet refreshen voordat het antwoordveld gevoelig is en ik er in kan typen. Als er intussen niet tijdens het verversen weer de mededeling 'Het forum dat u zoekt bestaat niet' is geweest. Zucht....

Jettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:20

Ik zou Bart een pb sturen.
Ik heb dit ook niet (gelukkig niet nee ).

Keet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:00

ik zie geen plaatjes meer sinds vandaag
en ook het inlog probleem ken ik
het andere probleem ben ik nog niet tegen gekomen

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 22:51

Bij mij is ie ook zo sloom
En de pagina kan steeds niet worden weergeven.. Word er niet goed van

juno1

Re: Bokt gewoon niet meer te doen sinds update...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 04:16

Wat hier eens moet gebeuren is 'prunen'
Dan wordt dit forum een stuk sneller, als ook dat het onzin is dat topics 50 pagina's lang moeten zijn ( wie leest er zo ver terug )
Zal het humeur en het plezier voor velen ten goede komen.
Ik heb een super snelle verbinding, tot ik overdag op bokt probeer te komen.
Vandaar dat ik om deze klok een poging waag en dat gaat een stuk plezieriger.

Taron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 07:47

hij is wel veel langzmer geworden vind ik!

EngeltjeS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 07:54

heb ik dus ook!
heb ook eeen Apple (iMac) en ik kom echt heel moeilijk op bokt.nl
kan niet naar mn topic's....
reageren gaat zo nu en dan wel.... zo als nu.
en ik kom ook niet verder dan pagina 2 van een tpoic ofzo....

ik baal met je mee

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 08:32

Ik heb de afgelopen maanden veel ergernis en stress gehad van bokt,maar sinds de update gaat het bij mij weer als vanouds!
Ik zie geen ava's meer als ik op bekijk je eigen berichten klik,en ook niet op bekijk nieuwe berichten.
Als ik naar forum index ga,en daar dan een topic wat ik wilde zien aanklik,zie ik wel ava's.
Verder heb ik nergens last van.

aiselover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 08:36

Ik ken je probleem (in ieder geval op 1 van de 2 computer's hier). Meestal gaat het bij mij (gelukkig) wel goed, maar soms blijft hij na het "inloggen" gelijk weer opnieuw vragen naar m'n wachtwoord waardoor ik niet kan reageren. Ik heb dan nog het geluk dat het niet vaak voorkomt, het lijkt me erg lastig, en het zal vast je boktplezier een beetje verpesten..

Succes!

Ing__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:14

ik heb nergens last van
heb juist eerder het idee dat bokt sneller is

poes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:17

Bij mij alles in orde, uitgezonderd wat problemen om privéberichten te openen. Verder lees ik soms echt ellenlange topics door hoor...

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:44

het lijkt erop dat het een Mac probleem is?

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:48

Hier ook geen probleem. Mss ligt het echt aan de Apple's waarop je probeerd ??

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:57

Ik heb geen problemen.
Alleen dat ik moest wennen.

poes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 19:51

Wennen? Er is toch niks veranderd? Of ben ik nu zo'n doos dat ik net de grap gemist heb?

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 21:59

Ik heb gewoon een laptop, IBM kloon dus, en sinds vandaag kan ik sowieso niet meer reageren via het snel reageren schermpje. Dan blijft hij hangen terwijl hij het bericht wel plaats, vervolgens moet je weer terug naar het forum etc. Hij is ook ontzettend langzaam. Zo langzaam zelfs dat hij af en toe roept dat de site die ik zoek niet bestaat. Ligt niet aan Firefox want in Explorer doet hij het ook (NIET).

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 22:23

Ik zit ook niet op een Apple, gebruik ook gewoon IE, en ik krijg sinds gisteren en dus ook vandaag om de haverklap: 'de pagina is niet bereikbaar' meldingen. Telkens opnieuw proberen en/of refreshen helpt soms. Ik ben daarin trouwens niet de enige.

Doet-ie het wel, dat is bokt veel sneller dan eerst, dus de update heeft ook z'n goeie kanten!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 10:45

Het lijkt er inderdaad op dat het een Apple probleem is: Ik heb hier vier computers gebruikt, allemaal verschillende soorten Apples en drie verschillende browsers en loop steeds weer tegen dezelfde problemen aan: Niet kunnen inloggen, Pagina's hebben geen indrukbare links zodat ik niets kan en bij refreshen krijg ik de melding dat het forum dat ik zoek niet bestaat. Heb er nu nog een andere browser opgegooid (naast explorer, netscape en opera....) en met Mozilla heb ik eindelijk geen problemen. Voorlopig...

Misschien een idee voor de andere Apple-bokkers?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 10:48

ik zal Bart eens vragen ernaar te kijken

poes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:40

Ik heb die foutmelding ook steeds dat hij het forum niet vindt, terwijl ik wel gewoon scherm krijg...

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:50

Server niet beschikbaar krijg ik de laatste 2 dagen steeds en ik heb een 'gewone PC'. Nu vandaag ook tot een half uur geleden kon ik Bokt niet opkomen steeds die melding, had al zoiets van server is down ofzo?

BartVB
Eigenaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 09:09

Als je een Apple gebruikt gebruik dan _asjeblieft_ geen Internet Explorer! Internet Explorer voor de mac is ergens in 1934 (toen mijn oma nog knikkerde) voor het laatste geupdate. IE voor de Mac is een enorm gedrocht. Gebruik liever iets als Safari (zit bij alle niet antieke macs, liefst een recente versie), FireFox (www.getfirefox.com), Camino, Opera of wat dan ook. In iedergeval geen Internet Explorer

Ik zal binnenkort eens kijken naar het inloggen met IE want in theorie zou dat goed moeten gaan maar in tussentijd doe je jezelf een groot plezier als je van Internet Explorer afstapt. Dat ding is echt serieus antiek

Overigens werk ik zelf ook op een Mac en heb nergens problemen mee (met Firefox en Safari). Stuur me even een mailtje met de browser die je gebruikt, je IP adres, welke meldingen je krijgt, wanneer je die meldingen krijgt, sinds wanneer je problemen hebt en andere relevante informatie.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 09:12

Lielle schreef:
het lijkt erop dat het een Mac probleem is?

Nee het is geen mac probleem. Dat inloggen heb ik ook. Niet zo extreem als hierboven beschreven, maar met regelmaat wordt ik eruit gegooid en moet ik weer opnieuw inloggen. Ik zit op een gewone pc.