Sinds de nieuwste update is het gewoon bijna niet meer te doen om berichten te plaatsen op Bokt, aangezien ik nog steeds dat inlogprobleem heb (op 4 verschillende computers (Apples) trouwens) en dat nu gecombineerd is met een volledige ongevoeligheid van het scherm. Als ik van de voorpagina naar de index van Bokt ga waar alle fora onder elkaar staan opgesomd, kan ik wel op het Bokt logo en de daaromheen liggende links klikken, maar niets van de linksnaar de fora eronder. Ik hamer dan net zo lang op 'refresh' tot het dat wel doet, maar dat duurt nu gemiddeld 8 keer refreshen. En dan kom ik wel op het forum waar ik wil zijn (in dit geval FZ), en dan begint het hele liedje opnieuw: Bokt-logo en de rest van de header is toegankelijk, de rest van de links onder het kopje 'Forumzaken' niet, dus de topics en functies zoals 'plaats nieuw onderwerp' niet. Dat is flink balen, want voordat ik dit berichtje kon typen, heb ik dus 3x8 keer mijn scherm moeten verversen voordat ik verder kon.
Als je dat dan combineert met het feit dat ik de helft van de tijd gewoon niet kan inloggen, dan snap je dat mijn agressielevel als ik al op Bokt kan komen, steeds hoger wordt en mijn Zen gevoel steeds lager...