Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maya schreef:Het is al sinds 19-10-2005 (dus goed 3 weken) dat je niet meerdere topics in 1 en het zelfde forum mag plaatsen... Dus het is gewoon een regel die al langer draait...
Zie ook : viewtopic.php?f=5&t=482441
Maya schreef:Het is al sinds 19-10-2005 (dus goed 3 weken) dat je niet meerdere topics in 1 en het zelfde forum mag plaatsen... Dus het is gewoon een regel die al langer draait...
Zie ook : viewtopic.php?f=5&t=482441
Lielle schreef:natascha, ik heb ongeveer 38 keer uitgelegd hoe je de - speciaal door mij opgezochte en wel drie keer gePBde - tekst kon knippen en plakken in een nieuw topic. Verder lijkt het me beter voor mijn humeur als ik hier niet op in ga.
Ellende schreef:Commercieel is één categorie, net als EA TK voor paarden, voor ruiters et cetera. Ik kan me ergens wel voorstellen dat dit soort acties 'kinderachtig' overkomen, immers, er gaat een hoop tijd zitten in het maken van een topic.
Maar draai het eens om: hoeveel werk zou het zijn om even de regels door te lezen? Bij vrijwel elke moderatoractie op EA zijn er mensen die een pb terug sturen 'oops sorry, niet gelezen, maar ik vind het wel flauw dat jullie het topic niet verwijderen, kunnen jullie niet gewoon een waarschuwing sturen?' maar dat is gewoon onmogelijk. Dan moet je dus een database gaan bijhouden van mensen die al een keer gewaarschuwd zijn, elke keer als je iets wilt modden uitleggen waarom 'gebruiker x' dan wel mag en 'gebruiker y' niet... is met deze hoeveelheid advertenties op EA niet te doen. Als advertenties aan de regels voldoen, hoeven wij niet 'kinderachtig' te moderaten.
Natasha schreef:Je kopierde t topic idd.
Maar dan moet ik alles opnieuw gaan linken, ook daar kun jij niks aan doen.