Geen actuele dingen meer op Algemeen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Geen actuele dingen meer op Algemeen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 20:03

Er vindt steeds minder discussie plaats op Algemeen door mensen die niet alleen over persoonlijke dingen, maar ook over politiek of nieuws willen praten.
Sommige van die items staan op de nieuwspagina, maar veel mensen komen daar nooit.
Zo zag ik vandaag dat tegen de Twentse dierenbeul levenslang geeist is, maar er is al een topicje over op nieuws zonder een echte discussie terwijl het toch een onderwerp is dat veel mensen hier erg aangegrepen heeft.

Waar ligt de scheidslijn en waarom staan zulke onderwerpen niet meer op algemeen????

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 11:28

De voorpagina is bedoeld voor actueel paarden-gerelateerd nieuws, als het dan ook nog op AM zou staan is het dubbelop. Het argument 'mensen komen niet op de VN' gaat niet op, het is één van de drukst bezochte pagina's van bokt. In het verleden is de nieuwspagina wat verwaarloosd op dit moment wordt er weer meer aandacht aan besteed en staan nieuwsonderwerpen weer vaker op VN dan AM.

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 13:41

Ja dat bedoel ik juist dat die daar staan en dat er dus zo weinig discussie meer is over actuele onderwerpen.
Zoals het door mij aangehaalde onderwerp dat op algemeen zeker een discussie had opgeleverd.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 13:44

Het is meer zo van; Wat moet ik mijn vriend kopen?
NieW..
Wie gaat er naar..?

Ik begrijp wat je bedoelt en ben het met je eens.

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 13:54

Welke piercing moet ik nemen en zo .
Ik kan me al niet voorstellen dat er mensen zijn die daar van wakker liggen, maar het is jammer dat zulke topics nu de meerderheid vormen.

De vroegere vaak interessante discussies over politiek en zo komen nauwelijks meer voor.

Op deze manier vervlakt bokt, wellicht is dat ook de bedoeling????

Kristie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 14:47

Ik denk niet dat, dat de bedoeling is
Maar je kunt tohc zelf een/aantal discussies openen, over politiet of andere dingen die jou intresseren.

Eleionomae

Re: Geen actuele dingen meer op Algemeen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 14:48

Ik ben het met je eens, k kom ook eigelijk bijna niet meer op algemeen, omdat ik de topics die daar staan, lang zo boeiend niet meer vind als eerst. Dit is jammer want ik ben er altijd wel 1 van een leuke discussie, maar onderwerpen verzinnen is niet echt mijn ding

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 15:01

Als ik een topic geopend had over de Twentse dierenbeul was dat naar de nieuwspagina verplaatst of gesloten omdat het daar al genoemd is.
Dus heeft het geen zin om topics te openen op Algemeen, dat bedoel ik eigenlijk.

Kristie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 15:12

Ja maar je zegt net dat je de discussies over politiek ed mist, dan kun je daar tohc gewoon een topic over openen? ik neem tenminste aan dat die niet verplaatst worden...
al moet ik je wel gelijk geven, het is allemaal wel een beetje van het zelfde, wat ik erg jammer vind.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 16:24

sarabande schreef:
De vroegere vaak interessante discussies over politiek en zo komen nauwelijks meer voor.

Op deze manier vervlakt bokt, wellicht is dat ook de bedoeling????

Een discussie over politiek zal niet makkelijk op de voorpagina komen te staan omdat het geen paard-geralateerd onderwerp is.

Het is zeker niet de bedoeling om bokt bewust te laten 'vervlakken', maar het kan best zo zijn dat dit in de praktijk onbewust wel gebeurt.
Als je graag meer inhoudsvolle onderwerpen op AM wilt zien, dan zou ik zeggen: open zo'n topic

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 19:14

Ja dat kan natuurlijk, (gaat een onderwerp zoeken ) maar als ik op Algemeen kom om te kijken of er zulke onderwerpen zijn zie ik die dus bijna niet meer en ik kan me niet voorstellen dat dat alleen van mij afhankelijk is.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 19:24

Maar waarom kan de twentse dierenbeul op VN dan geen discussie opleveren. Als op AM toch niemand meer komt omdat het vol staat met piercings en cadeautjes voor vriendjes

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 19:30

Ellende schreef:
Maar waarom kan de twentse dierenbeul op VN dan geen discussie opleveren. Als op AM toch niemand meer komt omdat het vol staat met piercings en cadeautjes voor vriendjes

Wellicht kan je mij daar op antwoorden
Wat betreft VN, de meeste vaste bokkers komen daar zelden, mischien is dat een reden?????

Kayla

Re: Geen actuele dingen meer op Algemeen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 20:22

Dat ben ik wel met Sarabande eens. Ik kom daar ook nooit en mis daardoor dat soort onderwerpen en volgens mij ben ik wat dat betreft niet de enige.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 21:49

Er staan op AM momenteel topic's die imo meer in kippenhok of jeugdhonk thuis horen. Maar alleen discussie topic's horen ook weer niet op AM. het heet immers algemeen en niet Discussieforum of Praat maar raak.

Snap wel wat je bedoelt, maar misschien komt het ook met vlagen, want er waren laatst toch wel een paar pittige discussies oa burka, schiphol enz.