Internet site's die eindigen met tk op het einde kan ik sinds deze week niet meer open. Ik krijg dan gewoon een wit vlak met onder in beeld gereed (dat de pagina gewoon is geladen) www.haflingerforum.tk maak ik dan gewoon .nl die kan ik dan wel openen maar www.fjordtaco.tk kan ik niet openen ook niet met .nl
Probeer eens om niet de popups gelijk weg te klikken maar net zolang wachten tot de site het doet en dan pas de reclame wegklikken. Meestal openen site's namelijk niet wanneer je de reclame weg klikt.
Ik kan dus de TK site wel bereiken, in Firefox krijg ik dan de gele balk over popups welke ik negeer. Klik dus op de toegang naar de site en kom bij Roosje's site
Als je die site echt wilt bezoeken en dus zoals Windows/ IE zegt 'vertrouwd' dan moet je hem toevoegen aan je 'Vertrouwde Zone' Dat doe je in IE > extra>internetopties>tabblad Beveiliging en klikje op de icoon 'Vertrouwde Zone' en vulje via de knop Website de url in van die TK site.
Dan zal die toch echt moeten openen, gebeurd er dan weer niets dan komt het doordat de pagina in Javascript is uitgevoerd. En heb je dus Javascript uitgezet welke je in je browser moet aanzetten of op vragen moet zetten. Die vind je ook via extra>internetopties>tabblad Beveiliging > aangepast niveau