ik open weleens topics maar reageer ook regelmatig op andermans topics....maar.....ik krijg niet iedere een e-mailtje wanneer er reakties bij zijn geplaatst?
het is niet bij mij uitgeschakeld(abbonnementen op topics),ik heb tenminste dat nooit gewild.
ook kan ik mijn pm's niet openen vanaf pop-up ''nieuwe berichten''. wel om eerst alle berichten te bekijken en dan de laatste te openen..?
Moddies kunnen daar niets aan doen, de beheerder gaat over het technische gedeelte.
Ik zal Bart even attent maken op dit topic.
Verder beschikt Bokt over de functie 'Bekijk je eigen berichten' rechtsbovenaan de pagina. Dan zie je in één oogopslag of er alweer is gereageerd in topics waarin je zelf ook hebt gereageerd.
Klopt, maar dan kom je tegenwoordig niet meer uit bij je laatste reactie. Dus dat is niet altijd handig als je bijvoorbeeld zo'n 30 pagina's moet bijlezen
Klopt, maar dan kom je tegenwoordig niet meer uit bij je laatste reactie. Dus dat is niet altijd handig als je bijvoorbeeld zo'n 30 pagina's moet bijlezen
Dat vind ik ook niet erg handig van die functie. Je moet dat maar onthouden waar je de vorige keer was (of gokken)
Ik heb er ook last van. Als ik gereageerd heb op een topic en ook als ik een abonnement heb op een topic ontvang ik bijna geen meldingen per mail meer. Of veel en veel later. Behoorlijk lastig, want je moet dan heel veel bijlezen.....en als je in een discussie zit mis je een hoop.
Na twee dagen lang de mailtjes met vertraging binnen te hebben gekregen (met een toppunt van 11,5 uur te laat) krijg ik nu helemaal geen mailtjes meer binnen.
Ach, zo leer je ook eens andere functies van Bokt kennen, zo heb ik nooit geweten dat je ergens kan zien op welke topics je geabonneerd bent en of daar nieuwe reacties op zijn sinds je laatste bericht. Het is alleen een beetje vervelend dat je dan niet automatisch naar de eerst niet gelezen reactie springt....
Owke ik ben dus niet de enigste met vertraging van reacties op een topic!
Maar ik krijg idd ook niet van alles topics een mailtje als er gereageerd is maar ik kijk ook altijd bij eigen berichten om te zien of er iets nieuws bij is.