Het lijkt wel of de meldingen dat er reacties zijn gekomen op topics waar ik op geabonneerd ben steeds langer op zich laten wachten. Ik krijg nu meldingen in mijn mailbox die 3 uur geleden verstuurd zouden moeten zijn, maar andere e-mail die ik binnen krijg heeft deze vertraging niet. Het ligt dus niet aan mijn mailserver.
Ben ik de enige die daar last van heeft op loopt er hier iets niet goed?
Is dit dan al vaker voorgekomen? Het is de eerste keer dat ik het merk, maar goed, ik ben ook maar heel weinig zo actief op Bokt.
Ik heb zo'n vermoeden dat de mailserver overuren draait. Gisteren liep de achterstand steeds verder op tot het uiteindelijk 4,5 uur was. Vanochtend was ik weer redelijk bij, maar ondertussen is het weer opgelopen tot 1,5 uur en ik denk dat dat nog wel verder op gaat lopen in de loop van de dag.
Nou wordt hij helemaal mooi, nu krijg ik mijn meldingen zelfs in willekeurige volgorde binnen (de cijfers voor de tijd geven de volgorde van binnenkomst aan)
Bij mij is dat ook zo! dan kom ik het topic waar ik op geabboneerd ben per toeval tegen, en dan zijn er al weer 3 nieuwe reacties geplaatst.. Ook is er iets flink mis met mijn PB-box, maar dat is dan weer een ander verhaal...
Van dit topic krijg ik niet eens een email oll Zo zijn er nog een paar topics, en de topic waar ik vandaag in reageer of lees, daar krijg ik pas morgenochtend een email van
Het lijkt erop dat ze bezig zijn de problemen op te lossen. Ik heb heel wat meldingen gemist, maar deze melding kwam binnen 10 minuten binnen. Hopelijk blijft het nu een beetje lopen...
Joepie!! De mailtjes stromen nu beetje bij beetje binnen. Iedere 5 minuten dat ik kijk zijn er weer een stel nieuwe, zowel oude als nieuwe. Loopt nu even een beetje door elkaar, maar dat gaat zeker wel goed komen.