Het is de bedoeling dat jullie je aanmelden voor Google AdSense via die knop
Zodra je dan (via Google banners/links op je site) 100 dollar hebt verdiend krijgt Bokt ook 100 dollar 
Zoekfunctie daar heb ik gisteren toevallig een flinke doorbraak mee gehad. De nieuwe servers zijn sinds zaterdag EINDELIJK binnen. Ben nu druk aan het testen. Was ook aan het kijken of we met de nieuwe servers de zoekfunctie van MySQL (de database server) kunnen gebruiken. Dat blijkt niet het geval te zijn, die zoekfunctie is redelijk brak en niet gemaakt op 10 miljoen berichten. Ik kwam echter tijdens mijn zoektocht naar performance problemen met MySQL een andere oplossing tegen en die lijkt _erg_ goed te werken en is ook relatief eenvoudig te integreren in phpBB. Er is dus vooruitgang 
Ben nu eerst bezig met het testen van de nieuwe servers en het voorbereiden van het vervangen van de oude servers. Zodra dat allemaal stabiel draait (en ik weer wat meer tijd heb) ga ik kijken of ik die zoekfunctie weer aan de praat kan krijgen. Moet waarschijnlijk de komende weken ook flink klussen en verhuizen, weet dus niet of ik dat dit jaar nog voor elkaar krijg
Ik zal het iig proberen...
/me mist de zoekfunctie ook.
Maar goed. Ondertussen kunnen jullie je dus aanmelden voor Google Adsense via de knop onderaan deze pagina