Verschil [AM] en [KH]?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duke

Verschil [AM] en [KH]?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 17:16

Even een klein vraagje. Ik weet niet of het antwoord ergens te vinden is, maar ik heb al gezocht en kan het zo snel niet vinden.

Wat is nu het verschil tussen het forum Algemeen en het Kippenhok? Ik zie dat topic's nogal eens van het Kippenhok naar Algemeen gaan. Wat zijn de definities van beide? Naast de zin die onder het forum staan in de index, die komen toch wel een beetje op hetzelfde neer. Ik wil dat wel graag weten, dan weet ik voortaan waar ik een dergelijk topic kan starten.

none

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:18

Je hebt in je titel HK Ipv KH Staan (hk is voor huiskamer)

Het verschil, AM is iets algemener, iest serieuzer. Het kippenhok gaat soms nergens over. Er worden vaak grappen en dergelijke gemaakt.

Duke

Re: Verschil [AM] en [KH]?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 17:20

Had het al veranderd. Beetje dom.

Dat is al wat duidelijker, maar dan zitten er nogal een aantal topics in een schemerzone lijkt me.

none

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:24

Er zijn inderdaad wel overeenkomsten, maar dat kom je wel vaker tegen bij topics.

Jettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:09

AM is idd serieuzer, er worden actuele onderwerpen enzo besproken. KH is meer lol & grappen en druk zooitje enzo dus een kippenhok.

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:26

AM topics die naar het KH worden verplaatst zijn vaak erg offtopic gegaan c.q. verandert in een lol-topic
Ook zijn er wel eens topic die men eerst op KH had gezet, maar toch iets te serieus van onderwerp zijn voor de KH, die worden dan naar AM verhuisd.

KH is niet voor niets slap gezever met inhoud

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:55

Amethyst schreef:
AM topics die naar het KH worden verplaatst zijn vaak erg offtopic gegaan c.q. verandert in een lol-topic
Ook zijn er wel eens topic die men eerst op KH had gezet, maar toch iets te serieus van onderwerp zijn voor de KH, die worden dan naar AM verhuisd.

KH is niet voor niets slap gezever met inhoud

Idd, helemaal mee eens..

ik vind dat er op AM ook altijd veel serieuzere topics worden geopend dan op KH..