hoe zit het met linken naar foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thirza

hoe zit het met linken naar foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 16:49

ja ik weet ook niet hoe ik het moet verwoorden maar ik zie de laatste tijd erg vaak op HAW en ITP dat mensen een topic maken en daar de link in zetten naar de foto's zodatr je dus naar die andere site moet gaan om ze te zien.
persoonlijk vind ik het erg vervelend als dat zo is en klik het gelijk weer weg, zijn hier regels over?

Jennyzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 17:51

Ik weet niet of er regels over zijn, maar ik weet wel dat als je foto te groot is, dat er dan een link van wordt gemaakt. Anders leest het zo lastig.
Persoonlijk vind ik het ook heel irritant als iemand linken heeft. Dan heb ik gelijk geen zin meer om te kijken. *Luiheid.

Thirza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 18:02

dat als de foto te groot is dat weet ik, ik bedoel dus ook dat er gelinkt wordt naar een andere site en dat daar de foto's staan dat vroeg ik me af of het wel mocht

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:30

Kun je een voorbeeld geven van die sites?
Voor zover ik het altijd begrepen heb, is het de bedoeling om op ITP foto's te tonen.
Links naar een andere site, hoort dan IMO op LN.

(gewoon TeM-en dus )

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 09:54

Soms krijg je in het topic wel eens een link naar mijnalbum.nl en dan moet je daar maar de foto's bekijken van die gene.
Vind dat je dan maar even de regels moet doorlezen om te kijken hoe je precies foto's kan plaatsen en anders even de moeite nemen om je foto's te verkleinen.

Sani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 10:33

idd.. die sites van mijn album blabla
Zo vervelend.. hoeveel moeite is het om die url's ff te kopieren

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 10:59

Volgens de regels is het toegestaan om een directe link naar de foto's te plaatsen.
Het plaatsen van een link naar een site (bijv.: "kijk even op www.nogwat en dan onder het kopje foto's") is niet toegestaan.
Te grote foto's worden vervangen door een link omdat anders de hele pagina uitgerekt wordt.

Ik ben het overigens wel met jullie eens dat het leuker is om 'rechtstreeks' foto's te kijken dan telkens op een link te moeten klikken, daar is de lol snel van af
Aan de andere kant: de topicstarter kan dit ook wel bedenken en heeft er uiteindelijk alleen zichzelf maar mee.
Als gebruikers niet de moeite nemen om de foto's te bekijken omdat ze het onnodig ingewikkeld maken dan zullen er ook minder bokkers reageren