Geen nieuwe PB`s kunnen lezen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uums

Geen nieuwe PB`s kunnen lezen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 20:00

Mijn box is vol. Hierdoor kan ik nog wel berichten versturen, maar geen nieuwe berichtjes lezen. Niet zo slim om de box vol te laten druppelen, maar ik vind het 'asoïg' dat ik PB`s nu niet beantwoord. Weet iemand hoe ik die box alsnog kan uitmesten? (ben met hooivorken toch handiger namelijk)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:37

Selecteer de pbs die je wilt weggooien door er een vinkje achter te zetten, ga dan naar rechtsonder in beeld naar "Markeer als belangrijk" klik daarop, en zet hem op "Verwijder gemarkeerd" En dan Ok. En zij zijn weg...

Succes!

Uums

Re: Geen nieuwe PB`s kunnen lezen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 13:37

Bedankt, maar dat heb ik al een paar keer geprobeerd en nog altijd komt dan het volgende in beeld:

Citaat:
Je hebt op dit moment 7 privé berichten on hold omdat de map vol is.
Klik Hier om on-hold berichten te releasen, ze zullen worden gesorteerd in de juiste mappen als daarvoor genoeg ruimte voor gemaakt is.

Klik, klik en nog eens klik, nappa!

Uums

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 13:53

Het probleem lag duidelijk bij deze computer: heb even leentje(achter)buur gespeeld bij mijn 'techni-zwager' en daar lukte het wel. Bedankt en hier mag een slot op!

_mrie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:33

Ik heb het ook dat ik mijn pb's niet kan lezen.. Als ik op een pb klik gebeurt er gewoon niks Ligt dit dan ook aan mijn computer?

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 22:10

drowning schreef:
Ik heb het ook dat ik mijn pb's niet kan lezen.. Als ik op een pb klik gebeurt er gewoon niks Ligt dit dan ook aan mijn computer?

Ik heb nergens last van,kan gewoon alle pb's lezen
En ook die in de Hold-on staan,nadat ik natuurlijk wel eerst wat pb's heb verwijderd