ISDN met 54 KB modem....Router????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rina

ISDN met 54 KB modem....Router????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 14:19

ik heb een leuk probleem. een vriendin van mij gaat bij haar vriend weg en komt een tijdje bij ons wonen (das geen probleem hoor ) maar nou is ze een nog grotere internetjunkie dan ik en hier staat maar 1 PC.

je raad het al dat zou ruzie worden. ze heeft zelf ook wel een PC en neemt die mee. maar dan zit ik effe met de verbinding.
wij wonen hier nl in "the dark ages" maw. geen ADSL en de telefoonkables hangen hier nog boven de grond. ik heb dus een verbinding met een snelheid van max. 45.2 kbps. jaja flitsend ik weet het. maar daarintegen heb ik wel een 24/7 verbinding voor een vaste prijs en geen datalimiet.

goed nou begon ze erover een router tussen haar en mijn PC te zetten. en ik had zoiets van op mijn verbinding die zo snel is???? ik geloof nooit dat dat gaat werken. en als het al werkt dat je dan allebei zit te vloeken zo traag de PC word.

mijn PC heeft een modem 56K intern. wat er in die van haar zit weet ik niet, waar ze nu woont hebben ze ADSL.

is het uberhaupt te doen een router op zo'n langezame verbinding te zetten. en waar zou ik op moeten letten als ik zon router koop.

zeg er gelijk bij dat mijn kennis over PC's redelijk beperkt is

juno1

Re: ISDN met 54 KB modem....Router????

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:17

Een router heeft alleen zin als je kabel of adsl hebt.
Bovendien is de prijs al een uitgave.
Als je internet wilt delen dan deel je ook de verbinding, m.a.w. de snelheid deel je door tweeen.
Zou me dan ook niets verwonderen als je internet zo traag wordt dat je de melding krijgt 'pagina kan niet gevonden worden'
Omdat het laden van een pagina ook bandbreedte kost.

Je zult meer ergernis en ruzie krijgen dan een afspraak te maken over het delen van de computer.
Een uurtje de ene, het andere uur voor de gast.

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 21:11

juno dank je voor je antwoord. je hebt mijn gedachtes bevestigd. ze zal dus de tijd pc moeten delen met ons, en een enigzins afkikken