Mijn topic ineens verdwenen..??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Madelief28

Mijn topic ineens verdwenen..??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 17:24

Gisteren had ik een topic gestart bij commercieel ivm winterstalling die wij aanbieden bij onze stal..echter deze ineens nergens weer te vinden..Zelfs net onder mij berichten...

Enig idee hoe dit kan?
Een mod zou het denk niet verwijderd hebben aangezien ndaar gen reden tot toe was, het was ene volkomen normaa bericht in het juiste topic...

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:38

Misschien is ie toch *per ongeluk* verwijderd??
Ik weet verder ook niet, kan ook nix bedenken als 't een normaal topic was

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:41

Ik zie dat het topic gesloten is en op de MH staat met als bijschrift:
'Voor derden'

Het aanbieden van spullen etc voor derden is namelijk niet toegestaan op EA, ook niet op Commercieel. De enige uitzondering hierop zijn paarden/pony's.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:42

Dat wilde ik net gaan typen.

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 18:14

Heeft ze daar dan ook geen pb / mail over gehad?

Of waren de 'nieuwe' regels zo dat dit ook niet meer gebeurde
Wel vervelend als je 't ineens nietm eer kan terug vinden..

Madelief28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 18:26

hmmm...Wie heeft gezegd dat het voor iemand anders is??
Dat is inderdaad ook wel zo hoor, kan me alleen niet meer herinneren dat ik het vermeld heb

Is het anders de bedoeling dat die persoon zelf een account moet gaan aanmaken en vervolgens zelf ene topic moet gaan starten, en vervolgens na een paar keer pb chekken gewoonweg niet meer op bokt komt, en er dus weer een vervuiling is van een account waarvan je die persoon nooit meer weer gaat zien?

De stalhouder van waar Sjors staat heeft mij dit gevraagd te doen..anders doe ik dit natuurlijk niet...
Voorheen is er eigenlijk nooit moeilijk omgedaan, dit is namelijk niet de 1ex dat ik dit doe voor diezelfde staleigenaar...
in principe vind ik dat ik best een topic mag gaan starten hierover..ander krijg je het effect dat je wel gaat zeggen dat het om iets van jezelf gaat terwijl dat niet zo is...
Ik ben nu dus eigenlijk eerlijk, en word daar enigzins voor "bestraft"

Maar goed regels zijn regels helaas...

ik begrijp dat die regel is, maar die regel vind ik wel erg "zwart/wit"
Laatst bijgewerkt door Madelief28 op 25-10-05 18:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 18:28

denk dat ze ''bij onze stal'' hebben opgevat alsof de stal niet van jullie is, maar van jullie pensionhouder..... snap je?! alsof jij een advertentie hebt gezet, voor de pensionhouder.

Madelief28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 18:32

missmiekie schreef:
denk dat ze ''bij onze stal'' hebben opgevat alsof de stal niet van jullie is, maar van jullie pensionhouder..... snap je?! alsof jij een advertentie hebt gezet, voor de pensionhouder.

had mijn bericht al geedit

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 21:13

claudia23 schreef:
Is het anders de bedoeling dat die persoon zelf een account moet gaan aanmaken en vervolgens zelf ene topic moet gaan starten, en vervolgens na een paar keer pb chekken gewoonweg niet meer op bokt komt, en er dus weer een vervuiling is van een account waarvan je die persoon nooit meer weer gaat zien?

als 't goed is moet je eerst een bepaald aantal nuttige paardenposts hebben voordat je op de desbetreffende fora mag gaan aanbieden..

Madelief28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 21:17

ik heb er meer als 2000...is dat niet genoeg?

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:53

claudia23 schreef:
ik heb er meer als 2000...is dat niet genoeg?

ik bedoel dus dat als die persoon zich aanmeld die iets wil aanbieden..
dat die gene wel degelijk eerst paar dagen op bokt moet rondstruinen, alvorens hij iets kan aanbieden..
Het is dus niet 1,2,3 even aanmelden & iets plaatsen.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:59

volgens mij snap jij het niet helemaal marwszjeuh!?! zijzelf heeft een advertentie geplaatst voor stalling! niet een ander persoon van haar stal!

Madelief28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 22:59

nee dat weet ik...je moet voor comemrcieel geloof ik 10 posts hebben...maar die ijn toch ook zo gedaan ...

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 14:39

Citaat:
Het aanbieden van advertentie mogelijkheden is op dit moment geen primair doel van Bokt.nl. Derhalve zijn deze forums voornamelijk gericht op de gebruikers van Bokt.nl. Om de forums ook daadwerkelijk te beperken tot de gebruikers van Bokt kunnen alleen mensen met meer dan 25 berichten advertenties plaatsen (voor EA-CO zijn geen 25 berichten nodig). Het plaatsen van advertenties buiten de EA forums of het plaatsen van 25 onzinnige berichten om toch een advertentie te kunnen plaatsen is niet toegestaan. Het is verder niet toegestaan om objecten voor een derde te koop aan te bieden. De enige uitzondering hierop zijn paarden, deze kunnen dan enkel worden aangeboden op EA-CO zodat het voor de overige bokkers duidelijk is dat het niet je eigen paard betreft.

Ik denk dat dit genoeg uitlegd.