omdat de moderatoren momenteel niet beschikbaar zijn doe ik het even zo!!
er zit steeds iemand(heet tangogek hier op bokt) op mijn MSN adres. nu heeft diegene op mijn e-mailadres een account aangemaakt hier op bokt. diegene die dat doet zit ook wel ens op bokt op mijn naam amazingstar. nu zijn er ook mensen die zeggen dat ik nog de namen pferden(die nooit van mij geweest is) en peerdjuh(die het niet meer doet) heb. na peerdjuh heb ik dus amazingstar aangemaakt omdat op peerdjuh steeds een foutmelding kwam. hiervoor heb ik op bokt toestemming gevraagd(als het niet gemogen had,had ik amazingstar verwijderd)en het mocht dus!!!!! graag zou ik willen dat die Tangogek verwijderd word maar daar ga ik niet over. ook dat knollover,nujaro en urdal_lover hiervan in kennis gesteld worden omdat ze mij hierdoor haten??!! als die tangogek op amazingstar komt doet ze soms perongeluk aan het eind gr tanngogek neerzetten en zo ben ik er dus achter gekomen!!! ik vindt dit toch echt niet leuk. ik weet dat ze zichzelf samantha velwijk noemt en soms op mijn msn dat tegen mensen zegt!
Inloggen als amazingstar en een nieuw wachtwoord opgeven, en evt een ander emailadres opgeven waarheen de bevestiging van het nieuwe wachtwoord heen gestuurd wordt, en dan ben je toch van de soos af? Of ben ik nou gek?
ja dat weet ik en misschien meer voor forumzaken maar ik wist niet waar het heen moest en ik kon geen moderatoren bereiken dat was buiten bedijf. wchtwoord was idd te makkelijk denk ik maar wie doet zoiets nou??? nu veranderd alleen nog 1 probleem ze blijft op de naam tangogek mijn naam gebruiken en die bvan mijn pony's en straks maakt ze nog een profiel van en over mij en mn pony's.
Probleem is dat die ander het emailadres heeft waar het wachtwoord naar toe gestuurd wordt. Zij vraag dus een nieuw wachtwoord et voila. Optie: ander wachtwoord EN ander emailadres
Amazingstar: ik snap eigenlijk erg weinig van. Als iemand op jouw naam op bokt zit is dat jouw schuld: dan had je je paswoord maar beter moeten beveiligen. Verander je paswoord in iets dat moeilijk te raden is. Dus niet je geboortedatum, de naam van je pony of wat dan ook, maar gewoon een cijfer/lettercombinatie die alleen jij weet.
Wat hebben Tangogek, urdallover en de andere er nu precies mee te maken?
Als je je msn wachtwoord en die van bokt veranderd is er toch niks aan de hand of ligt het nou aan mij Zou het maar snel doen want anders verandert zij je wachtwoord dalijk
Volgens mij bedoelt ze dat die 'tangolover' haar heeft gehackt, en op haar account ging. Als ik het goed begrijp is je wachtwoord nu veranderd, maar doet ze zich op haar account 'tangogek' voor als jou? En post ze dus berichtjes met jouw echte naam eronder?
Betere wachtwoorden verzinnen de volgende keer. Een profiel met jouw paarden... Sja, er zullen er meer op Bokt zijn die gejatte plaatjes in hun profiel hebben. Dat ze zich op haar account tangogek voordoet als jou, who cares? Háár naam staat er voor en je bent volgens de Boktregels verantwoordelijk voor je eigen account, dus ook voor anderen die op jouw account posten.
ik haat je hierdoor niet ff voor de duidelijkheid en dat heb ik nooit gezegt.. ik vind het alleen ontzettend irritant dat je zoveel adressen hebt! maar misschien moet je je wachtwoord voor je email wel veranderen dan kunnen ze ook niets aanmaken op bokt?!