Spam via PB

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Girl In The Mirror

Spam via PB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 20:10

vreemd dat er geen TeM bij priveberichten is. Ik krijg nu weer eens spam via PB:

caballs schreef:
Het forum van de Merens Group Trans Pyrenees is geopend!

Een twee talig forum (Nederlands/Engels), dus internationaal! Wissel informatie uit met paardenmensen van over de hele wereld!

Met een verscheidenheid aan onderwerpen, kun je hier informatie uitwisselen, adverteren, je verhalen kwijt en informatie vinden over het paardenras de Merens.

Elke maand wordt op dit forum een weekend Spanje voor twee personen weggeven, aan degene die met de tip van de maand komt!

Kom dus gauw eens kijken en registreer je nu!

www.rideon.merensgrouptranspyrenees.com

Ride on!
Moderator

Ik kan me hier mateloos aan ergeren, vraag ook echt af waarom IK de twijfelachtige eer heb deze PM te ontvangen, aangezien ik helemaal NIETS met de Merens heb. Sterker nog, ik heb al eeuwen niets meer in een paarden gerelateerd forum gepost.
Ook storend dat de gebruiker zich pas heeft geregistreerd en alleen twee engelstalige ( ) posts heeft geplaatst.
de zweep erover graag!

Sempre

Re: Spam via PB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:18

eeh raar
Ik heb daar nooit last van...

Oscar
Forumcoördinator

Re: Spam via PB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 21:06

Girl in the Mirror, het is ons bekend dat deze PB aan meerdere gebruikers verstuurd is.
In zo'n geval is het beter om even een willekeurig topic te temmen en bij de opmerkingen je verhaal neer te zetten of een PB te sturen aan een van de mods.
Het is nl. niet toegestaan om PB's hier openbaar op het forum te plaatsen

Afijn, nu ik er toch ben, zal ik er ook meteen wat meer over vertellen
Deze PB is afkomstige van de gebande gebruiker Levendige onder een nieuw schaduwaccount.
Dit schaduwaccount is op slot gezet, hier zul je dus geen last meer van hebben.
Wel meteen een oproep aan alle gebruikers:
Mochten jullie weer dit soort PB's ontvangen, dan dit graag even melden per TeM of per PB, dan zullen we meteen aktie ondernemen.
Alvast bedankt voor jullie hulp

Dit topic zal ik voorzien van een slotje.