Alle tekst verspringt, door avatars heen....... en de kopjes, linksboven zijn allemaal weg.......

Of ligt het aan mij ???
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marloe schreef:idd Nannes dat heb ik ook!ook heel irritant als het topic meerdere pagina's heeft.... (en de pc is sloom
)
Vinaba schreef:en bokt wilt soms ook niet meewerken
Nannes schreef:marloe schreef:idd Nannes dat heb ik ook!ook heel irritant als het topic meerdere pagina's heeft.... (en de pc is sloom
)
Ja dat had ik net met dat Shire topic, begon ik opeens mee te banketstaaf, wist ik veel dat ik de 5e pagina aant lezen was en geen idee heb wat er daarvoor allemaal al gezegt is
Nannes schreef:Ik heb steeds als ik een nieuw topic open (dus een topic waar ik nog helmaal niet in ben geweest, zoals deze nu dus) dat ik helemaal het einde van de pagina krijg. Moet ik hem eerst helemaal naar boven scrollen voor ik de TS zie.
Vinaba schreef:maak is een screensaver
Nannes schreef:Ik heb steeds als ik een nieuw topic open (dus een topic waar ik nog helmaal niet in ben geweest, zoals deze nu dus) dat ik helemaal het einde van de pagina krijg. Moet ik hem eerst helemaal naar boven scrollen voor ik de TS zie.