Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

AdSense (die Google banners) werken idd grotendeels zoals Ellende al zei, ze worden zo veel mogelijk afgestemd op de inhoud van de pagina. Helaas zijn er niet zoveel nederlandstalige paard gerelateerde advertenties en dus zien we erg vaak dezelfde dingen terug komen en soms ook totaal niet relevante dingen. Adverteerders kunnen via AdWords (AdSense maar dan voor de adverteerder) bieden op bepaalde woorden, bijvoorbeeld 'zadel', 'western', 'aigle', 'krachtvoer', 'zwangerschap', 'hypotheek', etc. De adverteerder die het meeste geboden heeft komt als eerste in de banner te staan (en soms zelfs als enige). Schijnbaar hebben de hypotheek mensen nogal wat geld over, ze hebben zo te zien al een paar dagen alle paard gerelateerde advertenties weggedrukt. Leuk voor de inkomsten (hoewel er vrij weinig op die dingen geklikt wordt) maar niet echt relevant voor de site 
). Ook laten we in principe alleen banners toe voor paard gerelateerde producten en diensten. Google en Bol zijn echter opvul banners die de ruimte vullen die we niet verkocht hebben.Ranja schreef:Edit: voor zover ik nu even heb gekeken is het alleen met de google ads en vitalhorse.nl
Cayusejuhh schreef:naast je bokt logo links boven in de hoek ( het paard zelf) staat daarnaast in je pagina een rechthoekige banner
Ik zie daar echt helemaal niks
(kan wezen dat ik innerlijk pcBlonT ben, maargoed...) 
Neej dan begrijp ik het
Cayusejuhh schreef:naast je bokt logo links boven in de hoek ( het paard zelf) staat daarnaast in je pagina een rechthoekige banner
Ik dacht dus dat je bedoelde naast je boktlogo staat links daarvan een banner, maar je bedoelde dus dat er naast je boktlogo die links staat, rechts daarnaast een banner staat... Goedemorgen Ersilia... (wat een nachtje slapen al niet kan doen hè
)
Ellende schreef:GITM: en voor het gebruiken van dat soort software wordt je op Tweakers dus gebant
Sieltjuh schreef:Cayusejuhh schreef:naast je bokt logo links boven in de hoek ( het paard zelf) staat daarnaast in je pagina een rechthoekige banner
Ow hahaha nu snap ik je zin pasIk dacht dus dat je bedoelde naast je boktlogo staat links daarvan een banner, maar je bedoelde dus dat er naast je boktlogo die links staat, rechts daarnaast een banner staat... Goedemorgen Ersilia... (wat een nachtje slapen al niet kan doen hè
)
GOEIEMORGUH! wakker worden!
Wáát??