Sommige fotocodes verspringen in je profiel bij plaatsen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Sommige fotocodes verspringen in je profiel bij plaatsen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 18:10

Even kijken hoe ik dit het makkelijkst uit kan leggen. In het venster waar je je profiel kan aanpassen, kun je foto's via een link plaatsen. Maar als deze url +code net te breed is voor de lengte van het venster, gooit ie 'm de eerste code [img] op de volgende regel, waardoor je dus de foto never zult zien want dan krijg je dus:
lalalalalalalal[/img]
Maar deze code komt dus zo te staan als je je profiel weer wilt aanpassen, omdat die foto niet zichtbaar is. Dus ik plaats hem juist en bij/na het plaatsen verspringt hij pas.

En ik heb het al op tig manieren geprobeerd, maar de enige conclusie die ik kan trekken is dat die url net te lang is en dat het venster daarom die fotolink op zo'n rare manier afbreekt, waardoor de foto niet geplaatst wordt. Want bij korte foto urls heb ik het dus niet en ik weet zeker dat de code juist is en klopt.

Valt hier wat aan te doen? Of doe ik toch iets fout?

Eline

Re: Sommige fotocodes verspringen in je profiel bij plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:28

Even een hele kort door de bocht oplossing: heb je al geprobeerd je fotoURL's korter te maken? http://www.shorturl.com/ bijvoorbeeld?

Ik weet even niet waar het aan ligt namelijk.

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 18:38

Oohw.. hier had ik ook last van. Dan ga ik het eens proberen met een kortere URL.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 19:49

Ik ook, maar ik had al zo'n korte url...?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-05 22:23

Hoe kort?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 08:44

Bij imageshack... Weet niet of dit kort genoeg is?

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 00:35

Nou het maakt blijkbaar niet uit hoe lang die url is, want hij doet het nu ook bij een korte url

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 11:33

Daar heb ik ook wel last van zo af en toe. Ik gebruik sinds kort Mozilla Firefox en daarvoor Internet Explorer maar bij beide gebeurde mij dit ook. Voornamelijk als ik een reactie wil quoten waarin een foto zit verwerkt. (om de Mods gerust te stellen, dit doe ik zelden )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 11:35

Ik heb in mijn profiel hele korte (van equipics) en hele lange urls (van msn-groups). En heb het probleem niet. Ik gebruik nu Mozilla als explorer, die zet links dus achter elkaar, en maakt een schuifbalk vanonderen. Wellicht dus dat als je Mozilla gebruikt, geen problemen hebt?

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 12:45

porscherider schreef:
Daar heb ik ook wel last van zo af en toe. Ik gebruik sinds kort Mozilla Firefox en daarvoor Internet Explorer maar bij beide gebeurde mij dit ook. Voornamelijk als ik een reactie wil quoten waarin een foto zit verwerkt. (om de Mods gerust te stellen, dit doe ik zelden )

Dit zie ik ook wel eens voorbij komen. Maar dan is het probleem toch iets Internet exploder-achtig.
Ik zat gisteravond nl. een paar foto urls te veranderen omdat ik deze had verplaatst en toen deed ie het ook bij een korte url. Ten einde raad heb ik deze als gewone url neergezet, dus zonder [/img] en toen ging ie het verspringen opeens doen bij de foto daaronder

*zucht* Firefox maar weer downloaden dan.