Ongeldig emailadres?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy_

Ongeldig emailadres?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 17:00

Hoi,

Als ik op een site (bijvoorbeeld marktplaats) een mailtje wil versturen staat er 'ongeldig emailadres.' Dat is best lastig, want het emailadres van de adverteerder staat er niet bij, dus dan kan ik niet in contact komen met diegene. Ik heb het niet bij elke site, en het is ook niet altijd. Meer mensen die hier last van hebben, en weten hoe het komt?

Allejandro

Re: Ongeldig emailadres?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 18:16

Meestal klopt de email wel anders kan de advertentie op bijv. marktplaats niet gezet worden, dat moet je namelyk bevestigen via mail!!

dus ik denk dat het aan je eigen mailserver ligt?

Zou niet weten hoe t komt dus loop effe je instellingen na?

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 18:38

Ik bedoel eigenlijk ook dat mijn emailadres dan niet klopt. Als je een bericht typt om te verzenden naar de adverteerder (bijvoorbeeld bij speurders, het gaat dan direct via de site) en dan je emailadres intypt, staat er 'U heeft een ongeldig emailadres ingevoerd.' Maar ik kan normaal wel gewoon mailen en msnen met dit adres.

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 12:25

misschien accepteren ze geen hotmail adressen? Vanwege veel bullshit accounts & 'schaduw' emails?

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-05 14:04

Hm, ja dat was ook het eerste wat ik dacht. Maar ik heb aan een vriendin gevraagd of zij even een berichtje wilde sturen, en toen lukte het wel gewoon. (maar het is zo'n gedoe als iemand anders het telkens voor je stuurt, en daar hebben ze natuurlijk ook niet altijd zin in ) Zij heeft ook een hotmail adres.