Toppic zomaar sluiten en niet verplaatsen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lundi

Toppic zomaar sluiten en niet verplaatsen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 19:57

ja k weet, vreemde vraag. Ik kom niet vaak op dit forum en weet dus niet of ik op de goede pelk heb gepost. Ik heb een klein paarden asiel in Belgie en was vorige zondag (één week geleden dus) op de markt in Ciney, bijna allemaal slachtpaarden en ben met een arbiertje terug gekomen. Nu blijkt dat dit meisje (geen papieren mee gekregen) ooit voor de show opgeleerd is geweest. Ik denk dat zulke paarden toch een hoop geld waard zijn/waren en vindt het vreemd dat ze ineens naar het slachthuis moet. Ze heeft geen blessure, ziet er goed uit, heeft gewoon last van haar tanden. Maar geen echt gebreken.

Omdat ik weet dat de handelaar van wie ik haar gekocht heb meestal zijn (slacht)paarden in Utrecht koopt dacht ik dat dit paardje misschien uit een stal 'verdwenen' was.

Kent iemand deze merrie ?

Belker schreef:
Dit soort vragen horen in het stickey op vraag Maar Raak thuis.
Hier een slotje.

Sorry dat ik hier even op wil reageren hoor,maar is dit een normale reactie ?
Ik vind dit nog al wat hard over komen,en zeker voor een nieuw lid!
Het betreft hier een toppic van een nieuwe bokker die keurig netjes aangeeft dat zij niet weet of het wel op de goede pagina geplaatst wordt!
Had hier niet even anders op gereageerd kunnnen worden,en net als andere berichten even voor de toppicstarter verplaatst kunnen worden naar Vraag maar raak!
Dit was het 2e bericht van de topicstarter en ben bang dat het ook de laatse zal wezen,tenminste als ik in haar schoenen had gestaan wel in ieder geval!

Belker

Re: Toppic zomaar sluiten en niet verplaatsen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 20:05

Zoals Lundi ook al per PB heeft gehoord, is mijn mededeling aan de TS van het originele topic al via PB toegelicht.
Er staat ook duidelijk beschreven in mijn tekst dat zij haar post in het Stickey op VMR moet toevoegen. Dat kunnen wij niet voor haar. Haar topic naar VMR verplaatsen leidt ook tt een slotje.
Imo dus een correcte tekst. Misschien niet zo uitgebreidt als wat jij had willen zien, maar de boodschap is hetzelfde als wat hier met veel woorden staat beschreven.

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 20:06

Ik vind dat ook geen normale reactie hoor... Ik vind ook dat er anders op gereageerd had kunenn worden.
Als ik in haar schoenen had gestaan had ik idd niks meer gevraagd, zo krijg je geen leden en het is niet eerlijk hoe er met vragen om word gegaan.... Niet iedereen is zo goed als een MOD!!!! ahum!!!
Sommige voelen zich heel wat dat heb ik ook gemerkt met andere topics en dat is gewoon belachelijk...
Zo van ik ben Mod ik bepaal alles en als iets mij niet zint flikker ik er een slotje op!!!!!!!!!
Bull Sit gewoon!!!!!!!!
Ik kan nog wel meer dingen gaan zeggen, maar daar heb ik nu geen zin in en laat het hier bij!!!!!!!!!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 20:06

Lundi heeft me verzocht om ook dit topic op slot te zetten. Bij deze dus hier ook een slotje