Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:@ Doree, wil je echt handmatig alle topics langsgaan of een topic ergens iets aan toevoegd of niet? En wie beslist dat dan?
Overigens kan een topic waar een paard in beschreven wordt zeer zeker iets toevoegen....niet voor de schrijver zelf, maar zeker voor een ander. Anders zou ze ook niet benaderd worden.
whoopylover schreef:Misschien is het handig om een subfora: Archief te maken
Daar staan alle dode, gesloten en ouder dan zoveel maanden/jaren topics in. Dat zou een hoop pagina's opschonen in bepaalde topics.
Sylleke schreef:Euhmz, ik bekijk mijn fototopics toch nog regelmatig en zou ze neit graag verwijderd zien. Gewoon omdat ik dan kan terugzien van hé; toen ging het zo.
Wat betreft EA hebben jullie wel gelijk, dingen die verkocht zijn moeten er niet op blijven.
whoopylover schreef:Sylleke schreef:Euhmz, ik bekijk mijn fototopics toch nog regelmatig en zou ze neit graag verwijderd zien. Gewoon omdat ik dan kan terugzien van hé; toen ging het zo.
Wat betreft EA hebben jullie wel gelijk, dingen die verkocht zijn moeten er niet op blijven.
Volgens mijn idee zouden ze dan gewoon in het archief te vinden zijn
Tenzij de TS zelf aangeeft dat het topic gewoon definitief verwijdert mag worden.