slot is sneller dan je kunt reageren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juno1

slot is sneller dan je kunt reageren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-05 16:06

Het gebeurd me nu al voor de zoveelste keer dat ik tegen een topic aan loop of op wordt gewezen en er wederom een slot opzit.
In dit geval wilde ik geen scheldpartij ( want zo'n type ben ik niet ) alleen degene die weer op het verkeerde been zijn gezet nader te informeren.

Waar gaat het om:
Topic waar genoeg linken staan, zie ook die in mijn sig.

De moderators weten ook van dit onderwerp, Ellende heb ik ook contact mee gehad om te laten zien dat we goede bedoelingen hadden dit kleine te jonge paardje een goed leven te bieden.
( bijvoorbeeld om onder bokkers wat geld op te halen en dan dit dier zijn laatste plek te geven waar hij oud kon worden met een aantal maatjes en in vrijheid zonder ook maar iets van hem te eisen )
Tig schaduw accounts, steeds weer met een ander verhaal waar je dwars doorheen prikte en waar dan ook op slot op werd geplaatst.
Hoe er met dieren wordt omgegaan, in dit geval een kleine Bobby welke een stuk handelswaar is en voor de hoogste prijs weg moest.
Het verhaal, de dreiging dat de slacht zijn plek was als er niet snel een goed tehuis voor kwam.

Aanbiedingen te over, een herkansing om een sociaal paardje te worden, uit handen van deze meid die het niet verdiend om een dier te bezitten.

Van Ria kwam gelijk het aanbod om hem te plaatsen bij haar paardjes, ook die hebben een verleden, maar zijn nu kanjers geworden, sociaal en hebben een plek waar menig paard van droomt.

Lukt het hier niet, dan is het marktplaats waar hij plotseling een fijne kindervriend is, zolang iemand maar flinke euro's neerlegt zitten we er niet mee om het dier als topper aan te prijzen.
Op een bod van 150 euro wordt niet eens gereageerd, mail krijg je niet want we drijven de prijs gewoon omhoog.

En als je dan een mail krijgt dan staat het vol met bedreigingen, scheldpartijen waar je geen brood van lust en ondertussen denk je aan het lot van Bobby.
Nauwlettend alles volgen om maar een glimp op te vangen of hij weer in de aanbieding komt.

Dan komt er een nieuw account, over iemand die met een vreemd verhaal komt als zijnde Bobby gekocht en dat het valse kreng tegen de verkoopprijs weer weg moet.
In mail contact kom je er dan achter dat die man helemaal niet bestaat, en het weer susan is die met een verhaal hoopt dat iemand komt met die belangrijke euro's.

Waar blijft het welzijn van dit paardje, waar zit het hart van deze meid.
Dat hij naar de slacht is zou best wel kunnen kloppen, nu heeft ze er toch iets voor gekregen en op het forum en op marktplaats kwam ze niet verder.
Hoe zou het met Selina gaan, wanneer gaat die op de schop ?

De vriendinnetjes welke hier alles komen goedpraten ( en we ondertussen al kennen ) , die zich voor het karretje laten spannen om iets te roepen leg ik naast me naar.
( via een pm weten ze je namelijk wel iets anders te vertellen )
De staleigenaresse is voor mij geen haar beter, deze heeft willens en wetens hier aan mee geholpen en ook in die mails liet ze zich van een zeer slechte, ongeinteresseerde kant zien.

Ik hoop dan ook dat de moderators dit topic laten staan, iemand moet toch een uitaatklep hebben bij zoveel onrecht waar ik geen woorden voor heb.
Komt susan weer op een schaduwaccount of op een account van 'de ingespannen wagen' knip het er dan uit, maar laat dit topic staan.
Al is het alleen maar voor Bobby, die ook een ander leven had gewild.
Maar verdomme nooit heeft kunnen krijgen.
6 jaar oud, weggegooid als een stuk vuil wat je niet meer kunt gebruiken.

Cassidy

Re: slot is sneller dan je kunt reageren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:11

Je hebt helemaal gelijk, soms zitten de topics te snel op slot, en moet je op je handen gaan zitten om niet een ander topic te openen.
In geval van Bobby was ik hem uit het oog verloren, en blijkt ze hem nu toch te hebben verkocht/weggegeven/naar de slager te hebben gebracht.

Sommige mensen zijn het gewoon niet waard om een paard te bezitten.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 17:03

idd, je hebt helemaal gelijk!
Arm dier, het had een veel fijner leven kunnen hebben

dierenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 21:39

ik snap het niet goed? wat is er allemaal met die shcaduwaccounts en wat is er nu met die arme bobby gebeurd uiteindelijk? ( ik heb alles gelezen, alle topics maar ik snap het dus nog steeds niet )

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 23:39

Ook ik wil hier heel graag even op reageren. Net als Juno ben ik kwaad en verdrietig. Elk woord wat ze schrijft kan ik beamen. Zelfs vandaag krijg ik de gekste pm-tjes van haar zgn. vriendinnen. Bij allemaal heb ik mijn twijfels........zitten ze zelf achter het toetsenbord of is xsuusx er weer achter gekropen.

Ben verschrikkelijk uitgescholden door het zooitje daar van die stal terwijl ik alleen het best voor had met Bobby. Ben bedreigd, m'n computer is door allerlei virussen bestookt....werkelijk te vies voor woorden.
Helaas(want er wordt daar wat afgelogen) heeft Bobby er enorm onder moeten lijden door wat ze allemaal met hem hebben gedaan en heeft hij het met de dood moeten bekopen.

Op een ander topic had Susan nog het lef een gedicht aan Bobby op te dragen waarin ze zegt dat ze verdrietig is. Hoe gestoord kun je zijn.

Mijn gedicht aan Bobby is het volgende:

Lieve Bobby kleine schat,
wat heb jij een slechte baasjes gehad.
Mensen die het niet waard zijn dieren te houwen
en nu net doen of ze om jou moeten rouwen

Ik hoop dat je het de mensheid kunt vergeven
ook al kun jij daardoor nu niet meer leven.
Bobby het spijt ons dat we je niet konden redden
ooit zullen ze hiervoor boeten...dat wil ik wedden

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 23:59

@Natasja50, ga nou niet zielig lopen doen. Je hebt Bobby niet eens gekent. Hoevaak moeten we het nou nog zeggen, Susan wilde het beste voor der pony..!!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 00:02

ik ga hier niet eens op in als jullie denken dat hij slecht leven heeft gehad blijf dat zeker denken.
ik heb met percy afgesproken geen topics meer te openen over bobby dus deze gaat toch ook op slot

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 00:05

Kijk daar heb je Susan weer.........

Het grappige (lees: zielige) is dat in alle berichten van die "vriendinnen " het stikt van de spelfouten. Dus: of ze zijn allemaal even dom of het is allemaal een en dezelfde persoon.

Goed behandeld door Susan??

Lees: viewtopic.php?f=3&t=403953&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Laatst bijgewerkt door natasja50 op 01-10-05 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 00:11

Haha, kan kloppen dat we allemaal even dom zijn, we zitten op de zelfde school.. Maar nee ik ben Susan niet hoor..
Pff.. maar blijf vooral denken wat je denkt, alleen je komt niet ver.

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 00:14

xxyvjuhxx schreef:
alleen je komt niet ver.
Laatst bijgewerkt door natasja50 op 01-10-05 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 00:15

Lijkt mij dat een topic niet op slot hoeft als men gewoon communiceert en beschaaft blijft.
Het kan niet zo zijn dat jullie door dit soort opmerkingen een topic op slot krijgen, dan zou ik de mods hier niet meer serieus nemen.

Het heeft niets met zielig doen te maken, het gaat erom dat we tonen gevoel in ons lijf te hebben.
Ik heb vanaf de dag dat susan lid is geworden al haar reacties/topics gelezen ( wou me eens op de hoogte stellen hoe gestoord je kon zijn )
M.a.w gelezen wat er intussen allemaal met Bobby was gebeurd, waarom hij dringend weg moest en hoe slecht zijn leventje was.

Als jullie nu zeggen dat het niet zo was, zeg je dus eigenlijk dar Susan een grote leugenaar is.
Want het waren haar woorden.
( en misschien eerst maar eens lezen voordat je roept)

Misschien eens tijd de rose oogkleppen af te doen, je niet door haar onder druk te laten zetten en als een dieren/paardenvriend je mening te geven.
Er zitten hier veel stalgenootjes, soms niet ouder dan 11 jaar, daar kan ik niet serieus mee praten.
Die moeten eerst volwassen worden.

Of zijn jullie allemaal in staat een 6 jarig paardje wat NIET ziek was, naar een slacht te brengen.

Hoop dat de mods hier gaan knippen, zet het alsjeblieft niet weer op slot omdat dit de opzet is van bepaalde leden.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 00:19

Ik heb de topics niet gelezen (alleen het topic waar het om gaat), maar dat topic is niet voor niks op slot gegaan... Het is dan niet de bedoeling om toch weer een nieuw topic te openen om toch je zegje maar te kunnen doen.

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 00:21

Sylvia schreef:
Ik heb de topics niet gelezen (alleen het topic waar het om gaat), maar dat topic is niet voor niks op slot gegaan... Het is dan niet de bedoeling om toch weer een nieuw topic te openen om toch je zegje maar te kunnen doen.

Het topic is alleen op slot gedaan omdat susan met gebruik van iemand anders haar account reageerde.

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 00:33

Sylvia schreef:

Je gaat me nu toch niet zeggen dat andere leden of ik monddood gemaakt moeten worden.
Ik mag toch net als ieder ander een topic openen en zeggen wat ik vind.
Laat ik nou denken dat we in een land leven met een vrije meningsuiting.

En ik ben nog steeds netjes en beschaafd bezig.
Ik wijs er zelfs de mods op om storende berichten te verwijderen.
( dat is eerder ook gebeurd in iemand anders haar topic, en bleef dat na verwijdering open, dus verwacht ik dat ook hier )

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 00:56

Wat ik nog even wil toevoegen en waar ik op werd geattendeerd is het volgende:
De link die in mijn sig stond was plotseling spoorloos m.a.w. het topic bestaat niet meer ofwel ik heb daar geen toegang.
Mogelijk in een prullenbak hier op het forum.
Bij het zoeken naar dat topic van pagina's lang waar Bobby met 'spoed werd aangeboden anders werd het slacht' valt me dus iets op.
Titel was te koop: zesjarige shetlander (hengst)

Alles van voor en na die periode is aanwezig in de zoekfunctie van dit forum.
Alleen dat beroemde topic is dus verdwenen zodat niemand daar nog kan lezen.
Betekend het dat de 'klaagzang' erg ver rijkt, dat iemand 'vriendin is' en hier een modfunctie bekleed of anders en topics kan laten verdwijnen.

Voor de goede orde, ik ben een admin met mods op een forum, en weet waarover ik praat en wat de mogelijkheden zijn van de toegang/rechten van knoppen.
Ik beschuldig niemand, maar zet wel kantekeningen erbij.
Als je namelijk een account zou verwijderen dan zijn die topics ook weg.
Meestal wordt een account alleen uitgezet, zo blijft iemand wel in de ledenlijst staan, alleen niet meer actief en blijven de topics ook bestaan.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 01:51

dit topic was vast niet voor niks gesloten.
Ik ken het hele verhaal achter Bobby niet.
hij lijtk me een leuke pony, maar hoe of wat ik heb geen idee.
Ik beoordeel dan ook niemand.
Voor degene die de waarheid spreekt succes.

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 02:36

Het lijkt me sterk dat de betreffende shetlander is geslacht opdat het diertje geen chip bij zich droeg.

Ik heb nooit eerder op Susan's topics gereageert tot nu.Ik heb 3 jaar lang met haar op dezelfde stal gestaan en mag dan ook wel zeggen dat ik weet hoe haar karakter is.
Ik heb zelf m'n paard moeten verkopen helaas en weet dat dat moeilijk is.Ondanks dat ik toch de hoofdprijs voor hem gekregen heb had een goed tehuis voorrang.De vraagprijs van Bobby was inderdaad niet echt eerlijk,ook omdat susan hem zelf voor een banketstaaf bedrag gekocht had.
Desondanks geef ik toch ook de schuld aan bepaalde mensen die imo meer kwaad dan goed hebben gedaan door nogal aanvallend te reageren.We zijn allemaal ooit pubers geweest en weten wat voor gedrag daarbij hoort(bij de een wat erger als bij de ander).

Bij deze dan ook een oproep aan de huidige eigenaar;er zijn nog steeds mensen die dit beestje een goed tehuis willen bieden en kom alsjeblieft niet met het vage verhaal dat het dier is geslacht..

Om toch nog een beetje ontopic te komen,ben ik het helemaal eens met de stelling.In dit geval was het beter geweest om betreffende user te bannen opdat ze een gebande user op haar account liet,dan het topic te sluiten.

En juno1 dat betreffende topic heb ik inderdaad ook voorbij zien gaan,maar dat susan iemand kent die hier een modfunctie bekleed,lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 04:17

Topics gaan niet voor niets op slot.