Word document nog te redden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikkuh15

Word document nog te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-05 22:48

Hallo
Ik was net bezig met een werkstuk voor mijn school toen mijn computer vastliep. En je raad het al vergeten op te slaan erg stom. Toen heeft me moeder de computer afgesloten met controle alt delete .... wat ze niet mocht doen van me omdat ik dan alles kwijt was.

Maar is er nog een kansje dat me werkstuk nog ergens automatisch is opgeslagen als back up ofzo.

Ik weet wel dat ik mezelf voor me kop kan slaan omdat ik toch bang ben dat ik alles kwijt ben
Heeft er iemand hoop voor me?

Arzil

Re: Word document nog te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 11:47

Als het goed is krijg je als je word opstart nog zo'n vak aan de linkerkant waar de back-up staat. Als het niet goed is.... succes met het overnieuw schrijven van je werkstuk...

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 16:34

Dit probleem heb ik ook heel vaak gehad met onze oude pc, die liep ook altijd vast. Als ik dan Word weer opende kwam eigenlijk altijd het werkstuk [ of een deel ervan ] er weer te staan
Anders heel veel succes

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 12:43

Ooooh dat is zó vervelend.
Ik hoop echt dat je het terug hebt kunnen krijgen

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 16:05

Open word eens Meestal krijg je dan een tussendoor opgeslagen back-upje te zien... Ben je niet alles kwijt... Ben je wel alles kwijt, tja... Dan zul je het opnieuw moeten doen

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 09:43

Heb je het document ondertussen nog teruggekregen?

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 21:44

Nee ik ben dus helaas alles kwijtgeraakt.
Ben de vrijdag om 7 uur moeten opstaan om alles opnieuw te maken. Want het moest ook nog die dag ingeleverd worden. Heb het net op de minuut nog afgekregen. Maar heb weer wat geleerd he
Heb wel als een gek lopen typen en gelukkig wou mijn moeder mijn boterhammen wel smeren en ik had ook nog net mijn bus.

Bij alles wat ik nu doe om de 10 min opslaan. Ben veel te bang weer alles kwijt te zijn.
Bedankt!