ik ben bij een aantal fora geregistreerd, cavalleti, zadelkamer, av-forum,haflingerforum, maar ik kom er zeeer weinig, het enige echte leuke forum blijft gewoon bokt!
er gebeurt zo weinig op die andere fora, plaats een topic en 3 weken later staat het nog op de eerste pagina. En doordat het vaak minder (actieve) gebruikers zijn, heb je een vaste ploeg op zo'n forum. Ik zie bokt als een uitdaging, als je daar echt iets interessants neerzet en mensen blijven het volgen, dat is leuk! Helaas is dat laatste nog niet echt gebeurt bij mij, hahahaha
Ik ken zadelkamer wel en ik stem voor zadelkamer (we kunnen immers niet achterblijven). Mijn leuke tijd heb ik op bokt wel gehad, zo nu en dan plaats ik hier nog wel eens berichtjes. Mijn ervaring is dat ik in bokt min of meer verzuip, en tsja een van de hoofdredenen is toch wel een beetje dat als je hier iets afkeurends* doet je wel heel bokt over je heen krijgt....dat vind ik dan weer wat minder....
Dus bokt staat bij mij op een welverdiende 2e plaats, onder zadelkamer dus grinn...