Het zal je maar gebeuren. Ben je eindelijk zo slim om een proxyserver te installeren, surf je naar Bokt en dan ben je spontaan geband. Ik had Anonymizer, maar heb hem maar weer verwijderd. Hiermee is ook spontaan mijn ban weer 'opgeheven'. Hoe zit dit nu eigenlijk?
Het zou best eens kunnen inderdaad, maar ik heb Bokt nu maar uitgesloten van mijn nieuwe proxy. Dus kom ik hier gewoon vanaf mijn eigen IP en dit geeft geen problemen.
proxyservers worden door zoveel verschillende mensen gebruikt, dat ik het vrij logisch vind dat bokt heel veel proxies dan ook bannend. Het is, als je het eenmaal doorhebt, niet super lastig & via die manier kan je onder je 'schuil'adres van alles doen.. Nou ja, gelukkig maar dat het vanaf je échte ip nog allemaal werkt
als je een ander ip gebruikt kan je dus geband worden? lekker
Nou nee, zo zit het niet helemaal.
Als je misbruik maakt van Bokt en bijvoorbeeld schaduwaccounts aanmaakt, kun je een IP-ban krijgen: vanaf jouw IP kun je niet meer op Bokt, helemaal niet meer.
Anonymous proxies vervangen echter jouw eigen IP door een algemeen IP, Bokt kan door het algemene IP dan niet meer zien wie er op de site komt, of dat een normale gebruiker is of een misbruiker. Daarom zijn dergelijke proxies ook juist erg in trek bij mensen die rotzooien, waardoor dat algemene IP waarschijnlijk gebanned is.
Als je zelf een ander IP krijgt (bijvoorbeeld omdat je een nieuwe provider krijgt) is er normaal gesproken geen probleem.