klein probleempje - sinas over toetsenbord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quandor

klein probleempje - sinas over toetsenbord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 21:09

ik heb een nieuwe computer en nieuw toetsenbord.nou is mijn kitten zo lief geweest om mijn glas sinas over het toetsenbord te gooien toen ik even naar de wc ging.oke eigen schuld, maar hoe krijg ik hem nou weer goed droog?

alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door Eline op 18-09-05 01:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt

Siempie

Re: klein probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 07:09

op z'n kop op de verwarming of eventueel met een fohn. Je hebt best kans dat (omdat het sinas was) en het toetsenbord gaat plakken.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 13:40

Maar dan kun je het toch gewoon even afnemen met een vochtig vaatendoekje? {nadat je hem hebt gedroogd} plakt ie ook niet meer

quandor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 14:05

heb hem even op de kop op de verwarming gelegd want heb geen fohn(een vrouw zonder fohn, het bestaat wel).en daarna afgenomen met een doekje.

en zet ook geen drinken meer bij mijn computer, want met zo'n klein onhandig beest is het toch wel gevaarlijk

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 16:38

vanochtend heb ik een glas thee over mn toetsenbord heengegooit. hij doet nu echt heel raar. ik kan geen a meer typen, ik kopieer die nu telkens uit msn gesprek, en ik kan geen hoofdletters. volgens mij is er iets mis met de shift. als ik daar op druk gaat ie naar de vorige pagina. help...

edit; ik typ normaal heel snel maar over dit stukje heb ik 10 minuten gedaan

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 09:54

dressagelady schreef:
vanochtend heb ik een glas thee over mn toetsenbord heengegooit. hij doet nu echt heel raar. ik kan geen a meer typen, ik kopieer die nu telkens uit msn gesprek, en ik kan geen hoofdletters. volgens mij is er iets mis met de shift. als ik daar op druk gaat ie naar de vorige pagina. help...

Ik denk dat je een nieuw toetsenbord moet.
Hadden we ook een keer met deze computer, gelukkig lag er nog een toetsenbord op zolder. Maar heb je hem dan al wel op de kop gehad en zo?

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 18:08

kristie schreef:
Maar dan kun je het toch gewoon even afnemen met een vochtig vaatendoekje? {nadat je hem hebt gedroogd} plakt ie ook niet meer

Volgens mij bedoelde siempie niet de bovenkant qua kleven, maar vooral het gedeelte onder de toetsen. Dan kunnen de toetsen gaan plakken, met als gevolg dat je ddddddiiiiiiiiiitttttttttt soort tikwerk krijgt.

xtostarlight

Re: klein probleempje - sinas over toetsenbord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 19:22

Bij een vriendin van mij hadden ze ook iets van koffie of thee erover heen gegooit. Toetsenbord kreeg rare afwijkingen zoals dressagelady beschrijft. Zij hebben toen gewoon het toetsenbord laten drogen en hij werd steeds een stukje beter

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 09:14

Maar tegenwoordig heb je al een toetsenbord voor minder dan 10 euro( mediamarkt b.v.) Vroeger was het een drama. Ooit, lang heel lang geleden, kreeg ik een PS2 van IBM voor mijn werk thuis staan. Niemand had toen nog een PC. De eerste avond gooide Paul een biertje over het toetsenbord. Het ding is 3 dagen dronken geweest en ik durfde het uiteraard niet op de zaak te vertellen.

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 09:50

dressagelady schreef:

Hebben wij pasgeleden ook gehad. Toetsenbord was kapot, werd steeds erger. Zo erg dat je echt niet meer kon typen, de a was ze z en entertoets deed het niet, en de muis daarbij werd ook ineens gek. Nu is het zo dat mijn vriendje een computernerd is En werd mij dus verteld dat ikj een nieuw toetsenbord moest kopen

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 10:03

Mazzel dat ie het nog doet, die van mij heeft een glas sinaasappelsap niet overleefd..

quandor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 17:25

hij doet het weer prima.gelukkig want hij was net 2 dagen oud.

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 17:32

Gelukkig!

quandor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 17:35

ook gelukkig voor mijn kitten, anders had ie op dieet gemoeten om het toetsenbord te vergoeden

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 17:40

quandor schreef:
ook gelukkig voor mijn kitten, anders had ie op dieet gemoeten om het toetsenbord te vergoeden

Aaaah