Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
masja schreef:Mickey,
Mag ik hieruit concluderen dat als ik een serie foto's plaats met mijn paard aan een slof dat er dan niet bijgezet mag worden: Ik heb er een slof aan ivm.... dus kijk daar even doorheen?
Ik denk dat een hoop topics op deze manier verziekt gaan worden. Bokkers hebben nou eenmaal graag wat te zeuren. Dat is mens-eigen.
Je plaatst de foto's toch omdat je trots bent op je paard en niet of heel NL/B het er mee eens is of jij met of zonder cap rijdt?
Mogen we nu dan een TeM doen als er eeuwig doorgezaagd wordt op 1 onderwerp?
Masja
Mickey schreef:Eindeloos blijven doormekkeren over iets wat al eerder is opgemerkt, is dus ook niet de bedoeling. Ook hierop zal strenger gemodereerd gaan worden.
Mickey schreef:We zouden het erg op prijs stellen als jullie actief willen TeM-men wanneer je ziet dat er in een topic iets niet verloopt zoals het zou moeten.
Dan kunnen wij nog sneller en beter ingrijpen als dat nodig is. Op die manier kunnen we er een gezelliger forum van maken waar het wel degelijk mogelijk is om elkaar te voorzien van kritiek, maar op een normale wijze zonder dat Bokkers elkaar in de haren vliegen.
Antoinette schreef:Ik denk dat er meer dan genoeg mensen zijn die inderdaad niet op het commentaar van bokkers zitten te wachten.
Ik heb nooit mijn foto's geplaatst om tips te krijgen van bokkers, want daar heb ik een hele goede instructrice voor die mij en mijn paard irl zien en kennen in plaats van alleen maar van een computerschermpje.
Margreet schreef:En dat is dan geen "indekken tegen commentaar", maar gewoon uitleg.
love_sander schreef:Maar Sjoert werdt een 'beetje' gek van mijn tems?
"Ja die heeft een telang onderschrift"