The Bullet Reviews is sinds vorig jaar november online en heeft inmiddels ruim 11300 bezoekers gehad. Ik word door veel mensen gelinked en bij bepaalde zoekoprachten komt hij wel bij google te staan, maar dat is een uitzondering.
Voor zover ik weet heb ik de pagina's opgebouwd zoals het hoort en zou Google me dus gewoon moeten vinden. Ik heb de richtlijnen van Google gelezen en weet dus niet wat ik nog meer zou moeten doen om daar gevonden te worden. De site is aangemeld bij Google, maar dat heeft niets opgeleverd. Ik werk met hele simpele html, geen frames, geen scriptjes (behalve een statistics counter).
Dan run ik nog een forum (phpBB) voor een band. Sinds 5 maart 2005 online en de 4500e user heeft zich vannacht aangemeld. We zijn het grootste forum voor deze band dat er bestaat en ook deze site staat nummer 1 bij yahoo en msn search, maar wordt door Google niet gevonden. Er is een indexpagina, maar omdat er een redirect op zit krijg je die niet meer te zien. De codering is vrijwel hetzelfde als op The Bullet Reviews. Link forum: www.mychemicalromanceforum.com
Ben ik iets vergeten in mn html-tags? Staat er iets verkeerd? Vooral het forum wil ik erg graag op Google hebben.