Ik vroeg me af of dit eigenlijk toegestaan is. Ik kreeg net een pb met "onschuldige" reclame. Maar eigenlijk zit ik daar totaal niet op te wachten . Dus mag je reclame per pb versturen?
Lijkt me van niet.. maar ik weet niet of hier wat aan te doen is? Misschien kan de betreffende bokker een waarschuwing krijgen wanneer dit vaker gebeurt?
Nee dit is absoluut niet toegestaan, als je het meldt bij de moderators wordt de afzender gewaarrchuwd dat het niet de bedoeling is. Als het gaat om een fjordenforum, dan ís de afzender al gewaarschuwd
Ik heb ook pas reclame per PB gehad [nb van iemand die met dingen bezig is waar ik totaal niet achter sta] , niet van het fjordenforum maar ik zal het toch even per PB doorgeven aan de moddies.
En Cassidy, je hebt een punt. Ik vind dat scheldpartijen per PB ook niet kunnen.
Cassidy: je hebt zeker een punt. Maar waarom op spam vaak wel gewaarschuwd kan worden is dat het meestal van een behoorlijk aantal mensen horen dat er dezelfde pb gestuurd wordt.
Echt vervelend zeg. Ik vind dat pmetjes gewoon persoonlijk zijn, geen reclame zooi... En waarschijnlijk krijg je er juist minder bezoekers door dan meer...