Ik heb ze weggehaald, maar hebben meer mensen daar last van nu? Ik heb zowiezo de moderatoren getipt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Kunnen ze vast wel achterhalen. Ze kunnen toch zien vanuit welk IP adres je inlogt (doen ze volgens mij ook in geval van misbruik).
Dabo schreef:Ik bedoelde eigenlijk.. stel dat mijn account wachtwoord door de hacker veranderd is... Om jullie te waarschuwen, dat dat gebeurt is, moet ik toch een ander account aanmaken. zou ik de naam Dabo2 kiezen ofzo. Stuur ik jullie een pb'tje, met het verhaal wat er gebeurt is.
Aan het IP adres van Dabo2, EN die van Dabo kun je zien dat het dezelfde zijn, dus spreek ik de waarheid.
Als ik nou een wisselend IP adres zou hebben, kan ik wel ZEGGEN (als Dabo2 dus) dat ik Dabo ben, maar ja, aan het IP adres kun je het niet zien, dus wie gelooft me dan?![]()
snap je het een beetje..?
Guinevere schreef:Dat lijkt me eigenlijk best eng zo'n programmatje. Dan hoeft er maar één geraden te worden en dan hebben ze gelijk alles.
Billy schreef:Het schijnt dat sommige uploadsites op een gegeven moment de foto's eraf gooien, en andere foto's in de plaats zetten. Dat zou jou misschien ook gebeurd kunnen zijn