Wishlist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Wishlist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 20:04

Beste Bart,

Als je na je databaseperikelen in een zwart gat valt, en niet weet wat je met je tijd moet doen, heb ik nog wat ideetjes

- Bij de reactie van TeM zou het fijn zijn als mijn oorspronkelijke TeM ook meegestuurd kan worden. Nu krijg ik nog wel eens reacties als "volgens mij niet" op een vraag van 2 dagen geleden. En ik heb geen flauw idee meer waar dat dan over gaat. Een linkje naar je oorspronkelijke TeM of een kopietje van mijn TeM naar mijn inbox zou ook al werken.

- bij het TeMmen zelf zou ik graag willen zien in welk topic ik zit.

- bij het afsluiten van de TeM krijg je een link terug naar het topic, maar kan er ook een link terug naar het forum bij?

- bij PB zou ik graag het oorspronkelijke bericht willen kunnen lezen

(En ik had nog veel meer goede ideeen die vast en zeker voorlopig niet uitgevoerd gaan worden maar die ik toch kwijtwilde... Maar die komen nog wel eens)

Eline

Re: Wishlist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 23:29

- bij PB zou ik graag het oorspronkelijke bericht willen kunnen lezen

Wat bedoel je daarmee?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 23:35

Ah, oeps, beetje onduidelijk.

Als ik op een PB wil antwoorden, en je gebruikt de reply-functie, krijg je het oorspronkelijke bericht niet te zien. (Zo'n zelfde schermpje onderin als bij het lezen van een PB, of bij het bekijken van een voorbeeld-reactie bij gewone berichten, zou erg handig zijn)

En ik heb er nog 1 (ik wist het!): links in PB's zijn niet aanklikbaar.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 23:40

Volgens mij was dat in de vorige phpbb versie ook niet het geval. Als je op de 'quote' knop drukt heb je die functie wel: dan krijg je een 'verstuur een antwoord' scherm met de oorspronkelijke pb als quote.