Je bied wat spulletjes te koop aan, er word flink geboden, en je verkoopt het aan de hoogste bieder. Wanneer je dat duidelijk maakt, past het ineens niet meer, ze moest eigenlijk een andere maat hebben, en je kan dus weer opnieuw beginnen met verkopen.
Of ze zeggen wel dat ze het kopen, je topic op slot en je wacht op het geld. Dan krijg je ineens pb dat de betreffende bokker het geld niet naar je gaat overmaken, want mamma vond het toch niet goed.

Ik snap dat er met kopen en verkopen via internet een risico aanzit, maar ik heb het idee dat er op bokt een hele hoop met name jonge meisjes zitten, die het liefst alles zouden willen kopen, en zonder na te denken maar lukraak bieden. Ik zie het in topics van andere ook, van die onzinberichten met bijv. Ik bied 2 euro (voor een hartstikke goed sjabrak).
Er zijn ook verschillende bokkertjes die ik in verschillende topics tegen kom, en overal doen ze hetzelfde. Pas kreeg ik pb dat een verkoop niet doorging omdat ze het niet mocht betalen, en nog geen 5 min. later zie ik haar in een ander topic weer bieden op andermans spullen? Wie heeft hier nou ook zo'n last van en zo'n hekel aan? Ik vind dat het wel erg vaak gebeurd hier... helaas. Is trouwens niets aan te doen zeker?
Ik hoop dat ik het hier goed heb geplaatst?